Gå til innhold

Beste spill du noen gang har spilt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Half-Life-serien er jo konge da, spesielt Half-Life 2. :) Etter at jeg rundet det første gang satte jeg meg bare tilbake i stolen og bare tenkte meg litt om. Så starta jeg spillet om igjen for å runde det på nytt... Kun fordi det var så bra... :fun:

 

Ellers er jo Portal også rått. Gleder meg til Portal 2 kommer ut. (Kommer vel til sommeren etter det jeg har hørt) :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Å joda, det funker fint, det! Som en reise tilbake i tid =)

 

Ikke for andre folk ;). Som ikke har prøvd de.

 

Nei, det blir jo noe annet for de som ikke har noe forhold til dem fra før. Hmm...der kan jeg faktisk ikke uttale meg i den ene eller andre retningen, siden jeg har masse kjærlighet til gamle spill allerede :b

Lenke til kommentar
Eller at vi bare husker det fantastiske med de gamle spillene og om f.eks 10 år så snakker vi slik om dagens spill.

 

ja var jo lit det jeg mente i en av de første postene;)

som oftest husker du det beste med de gamle spillene å da du prøver dem 10år senere er det bare noe drit. men de vi har nevnt her vil jeg si er annerledes på en positiv måte:)

Lenke til kommentar
Å joda, det funker fint, det! Som en reise tilbake i tid =)

 

Ikke for andre folk ;). Som ikke har prøvd de.

 

Hmmm... hvorfor? Spillet er jo like fantastisk uansett når man spiller det? Om man bare tenker på at grafikken har blitt bedre med åra bør man gi seg selv en backhand! Grafikken i FFVII er fortsatt bra, kanskje litt enkle akkurat personene som løper rundt, men bakgrunnene og videoene er flotte. Dessuten er det historien og gameplayet og battle/materiasystemet som virkelig gjør spillet bra!

 

FFVII burde vært pensum på skolen imo :thumbup:

 

 

 

Dessuten får jeg fremdeles et litt rått grafikk-glis når taubanen tar av opp mot Golden saucer, da det som først kun er en maleribakgrunn bli gjort om til film :D :D

 

Lenke til kommentar

Half Life serien inkl. add ons

Call of Duty 4

Day of Defeat Source :love:

TES: III Morrowind

Battlefield 1942 med og uten Secret weapons of WWII

Battlefield 2 med og uten Special Forces

Return to Castle Wolftenstein

Nexus the Jupiter incident

Starcraft med og uten Brood War

1Player delen av Frontlines Fuel of War er ganske bra.

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...