Gå til innhold

Beste spill du noen gang har spilt?


Anbefalte innlegg

som de fleste andre nevner havner FF7 på toppen av lista, om den er over eller under ocarina of time vet jeg sannelig ikke.

jeg for min del spilte ff7 først for en 3 år siden ca. genialt spill.

 

men er mange spill som kommer høyt oppe på listene, mario 64, goldeneye, perfect dark, conkers bad fur day, BF2, MGS4, mgs1, rainbow six vegas 2, trackmania, starcraft, shadow of the colossus, call of duty 1, roller coaster tycoon 1, theme park world, star wars jedi knight, age of empires 2, ff12. MYE å nevne. mye GAMMELT å nevne, nyere spill kommer som regel ikke så super høyt oppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
min maskin klarte spillet på det laveste oppløsningen og grafikken, jeg er ikke en grafikkhore, jeg legger heller innholdet og oppbygningen milevis foran grafikk :innocent:

 

Og hva var så spesielt med innhold og oppbygning i Assassins Creed?

 

historien, oppsettet og stor frihet til å bevege deg i miljøet. er faktisk et at de få spillene jeg liker

Lenke til kommentar

PC: Settlers II, så vanvittig spennende å se om du fikk gullmyntene raskt nok frem til utpostene dine før fienden fant det for godt å angripe. Ble mye tweaking av ruter og prioriteringer ^^

 

SNES: Tetris attack. Så ufattelig gøy med 2player og høy hastighet!

 

Tror det må være de to spillene som har satt sitt største merke i spill-oppveksten min...

Lenke til kommentar
som de fleste andre nevner havner FF7 på toppen av lista, om den er over eller under ocarina of time vet jeg sannelig ikke.

jeg for min del spilte ff7 først for en 3 år siden ca. genialt spill.

 

men er mange spill som kommer høyt oppe på listene, mario 64, goldeneye, perfect dark, conkers bad fur day, BF2, MGS4, mgs1, rainbow six vegas 2, trackmania, starcraft, shadow of the colossus, call of duty 1, roller coaster tycoon 1, theme park world, star wars jedi knight, age of empires 2, ff12. MYE å nevne. mye GAMMELT å nevne, nyere spill kommer som regel ikke så super høyt oppe.

 

Utrolig morsomt spill :D

Lenke til kommentar
PC: Settlers II, så vanvittig spennende å se om du fikk gullmyntene raskt nok frem til utpostene dine før fienden fant det for godt å angripe. Ble mye tweaking av ruter og prioriteringer ^^

 

SNES: Tetris attack. Så ufattelig gøy med 2player og høy hastighet!

 

Tror det må være de to spillene som har satt sitt største merke i spill-oppveksten min...

Settlers 2!!!! oh man, DET har jeg spilt mye av, desidert ett av de mer geniale spillene der ute.

Må jo også nevne civilization serien, da spess 3ern.

Lenke til kommentar
De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2.

 

må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt.

Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2.

 

må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt.

Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus.

 

jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar.

var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg.

Lenke til kommentar
De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2.

 

må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt.

Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus.

 

jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar.

var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg.

 

Har du hørt om historiefortelling?

Man får vite det litt etter litt. Ikke døm et spill som du ikke har spillt ferdig.

Lenke til kommentar
jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar.

var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg.

 

Det var meget klart hva som var i fokus: Forholdet mellom protagonisten/Atlas/Ryan og selvfølgelig Raptures fall. Hvordan disse, zombiene som du kaller dem, kom til får du jo vite den første halvtimen.

 

Og broren? Han løper rundt i Silent Hill og stomper Goombas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...