Gå til innhold

Beste spill du noen gang har spilt?


Anbefalte innlegg

De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2.

 

må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt.

Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus.

 

jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar.

var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg.

 

Har du hørt om historiefortelling?

Man får vite det litt etter litt. Ikke døm et spill som du ikke har spillt ferdig.

 

synes hvertfall det ikke var noe spesielt etter hva jeg hadde forventet av det. er jo ikke noe veldig stor satsing da. uansett er det min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2.

 

må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt.

Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus.

 

jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar.

var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg.

 

Har du hørt om historiefortelling?

Man får vite det litt etter litt. Ikke døm et spill som du ikke har spillt ferdig.

 

synes hvertfall det ikke var noe spesielt etter hva jeg hadde forventet av det. er jo ikke noe veldig stor satsing da. uansett er det min mening.

 

hei. jeg har driti meg ut, mente Shellshock2 jeg:):)

Lenke til kommentar
De beste spillene jeg har spilt i denne generasjonen er nok Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Forza Motorsport 2 og Half Life 2.

 

må bare si at Bioshock er noe av det dårligste zombie spillet jeg har spilt.

Det kan du gjerne utdype... Jeg ville ikke kalt dette spillet for et zombie-spill, for de "zombiene" er ikke i hovedfokus.

 

jeg mener at det ikke var så veldig klart hva som var i fokus og at historien var uklar.

var det et spill hvos han skulle finne broren sin? hva hadde skjedd med han? hvordan kom disse zombiene til? hva gjordfe du egentlig midt oppi dette? fult mulig at dette blir sagt i starten men det fikk ikke jeg med meg.

 

Har du hørt om historiefortelling?

Man får vite det litt etter litt. Ikke døm et spill som du ikke har spillt ferdig.

 

synes hvertfall det ikke var noe spesielt etter hva jeg hadde forventet av det. er jo ikke noe veldig stor satsing da. uansett er det min mening.

 

hei. jeg har driti meg ut, mente Shellshock2 jeg:):)

Shellshock 2 var ikke noe bra nei. :)

Lenke til kommentar

På konsoll:

 

God of War 1 og 2 (PS2)

Shadow of the Colossus (PS2)

Zelda: Ocarina of Time (N64)

Zelda: Wind Waker (NGC)

Zelda: Twilight Princess (Wii)

Zelda: A link to the Past (SNES)

Metroid Prime 1-3 (NGC/Wii)

 

På PC:

 

World of Warcraft

Red Alert 1 og 2

Warcraft 3 + ekspansjon

Mount & Blade

Armadillo Run

Lenke til kommentar
hehe sorry var Shellshock jeg mente så beklager det. har faktisk ikke prøvd Bioshock engang så...:)

 

men at Bioshock var bra det kan vi være enige om at er tull;)

 

At Bioshock ikke er bra er tull.

 

Bioshock er noe av det beste jeg har spilt, helt konge gameplay, nytenkende og en fantastisk framføring av historien. Det jeg liker mest med dette spillet er Big daddys og alle forskjellige måtene vi kan drepe de på ved hjelp av miljøet. Bioshock er et kongespill!

 

Det eneste spillet som kan måle seg med Bioshock for meg er vel Half Life 2...

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Pc: BF2. Herregud som jeg elska det før! Hadde desverre dårlig pc, så det var så vidt det funka :)

 

xobx360: GTA4, Halo3 og GRAW2. Greier ikke å velge mellom ett av spillene. De er konge alle i hop

Lenke til kommentar

Beste spill uten tvil er final fantasy 7.

 

Problemet for de som ikke har prøvd det er at det ikke sikkert vil funke like bra nå. Grafikk er gøy, men jeg føler at fokus på grafikk har fått hele spillbransjen til å pisse i buksa i kulden, den er kortvarig og ikke særlig nevnverdig i ettertid.

 

Synd at folk ikke fikk prøvd det da den nettop kom ut. Jeg personlig kjøpte den første uken den var i butikkene, husker fortsatt reklamene på tv, noe som var uvanlig for spill på den tiden.

Endret av mennas
Lenke til kommentar
Age Of Empires II

 

Spillet fikk nytt liv da jeg fant ut av Hamachi.

 

fikk ikke det til å funke med en kompis, har det noe med at jeg har xp og han vista? vet du det?

 

Har ikke noe med det å gjøre. Er nok noen porter du må åpne på routeren din eller hans. Se tråden AoE over hamachi som ligger her på forumet for guide.

Lenke til kommentar
Age Of Empires II

 

Spillet fikk nytt liv da jeg fant ut av Hamachi.

 

fikk ikke det til å funke med en kompis, har det noe med at jeg har xp og han vista? vet du det?

 

Har ikke noe med det å gjøre. Er nok noen porter du må åpne på routeren din eller hans. Se tråden AoE over hamachi som ligger her på forumet for guide.

 

hei takk for svar!

vi prøvde på skolens nett:) så da er det verre;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...