Gå til innhold

Beste spill du noen gang har spilt?


Anbefalte innlegg

Må jo uten tvil være The Legend of Zelda: Wind Waker, og selfølgelig Starfox på Gamecube, av de nyere konsollene må jeg si Warhawk på PS3, og kanskje Viva Pinata på Xbox 360 :D

Men helt klart, The Legend of Zelda: Wind Waker knuser alt! Det er uten tvil det beste jeg har spilt i mitt 15 årige liv :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes World of Warcraft er det beste spillet jeg har spilt,

det er liksom alltid noe nytt..

World Of warcraft + tbc + wotlk..

 

bortsett fra at det er så avhengihets krevende..

det er liksom ikke bare et spill når du må sitte der time etter time for og holde gear'et+og kanskje lvl'ene til dine play-m8'z..

 

på ps3/xbox360:

Gta IV, det er veldig bra detaljert.

også alle andre spilla i GTA rekken da.. de er jo bare best.. :p

Lenke til kommentar

Trackmania. Herlig online bilspill! Klankamper er kjempegøy. Det spille jeg har brukt mest tid på.

Call of duty 4. Satte standarden som fps online her. Har drept over 11000 ganger allerede, blir stadig flere.

Heroes 3, favoritt strategi. Lurer på å teste ut femmeren snart.

Lenke til kommentar

jeg husker i juleferien i fjor at jeg satt å spilte Gears of War 2 konstant, ble helt frelst av det spillet, helt fantastisk. I tillegg var jo det første en herlig opplevelse det og.

 

Men jeg må si at jeg også liker Call of Duty: Modern Warfare veldig godt, og såklart Mario Kart (både til N64 og Wii), og Zelda og Pokemon-spillene til GameBoy da :thumbup:

Lenke til kommentar
installerte assasians creed for et par dager siden, og oh my god!

 

det spillet er nydelig :cry:

 

post-122579-1238144145_thumb.jpg

Det beste med spillet er grafikken, og eventuelt potensialet.

 

syns faktisk det minnet litt om Far Cry2: mye kjøring og litt myew likt.

 

men kult spill uasnett men litt minus pga. det.

Lenke til kommentar

Diablo 2, (1'a er i og for seg bra det og, men 2'a har jeg brukt sinnsykt mye mer tid på).

KOTOR spillene er fine.

Half-life 1

 

Edit:

Jeg sliter virkelig med å se at folk syntes Call of Duty spillene er av de BESTE spillene de har spilt. Jeg syntes de bare er nok ett greit krigsspill i ett hav av andre. Ser ingen ting unikt med de.

 

Menmen, meg om det! :)

Endret av gsn
Lenke til kommentar
Diablo 2, (1'a er i og for seg bra det og, men 2'a har jeg brukt sinnsykt mye mer tid på).

KOTOR spillene er fine.

Half-life 1

 

Edit:

Jeg sliter virkelig med å se at folk syntes Call of Duty spillene er av de BESTE spillene de har spilt. Jeg syntes de bare er nok ett greit krigsspill i ett hav av andre. Ser ingen ting unikt med de.

 

Menmen, meg om det! :)

 

Skjønner ekstremt godt hva du mener, men allikevel rangerer jeg COD4 helt der oppe. Det virker som et standard krigsspill, men absolutt alt (spesielt online) føles bare så forbanna riktig. Finner på en måte ingenting å sette fingeren på.. Merkelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...