Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har installert InstaweatherPro på min note 3.

 

Når eg åpner appen og skal ta bilde så oppdaterer den ikkje tid/sted/vær.

 

Noen som har tips til å få den til å funke?

 

Edit: Reinnstallering av appen ser ut til å ha fikset problemet.

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

Finnes det noen Android nettbrett som gir høykvalitet på tv2 sumo når man kobler til tv-en med hdmi.

 

HTC One og Xiaomi m2s har vesentlig lavere bildekvalitet enn hva jeg får med Asus Windows nettbrettet vårt.

 

Ser primært fotball på denne måten.

Ingen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Jeg har en S3 med flip deksel og etter nesten 2 års bruk så ser jeg at det kommer en del små riper på skjermen. Hadde en HTC Desire (den originale) for 2 år også, men mener å huske at den ikke ble så mye riper på den skjermen. Den var helt ubeskyttet.

 

Så det jeg lurer på er om flip dekselet kan ha forårsaket de fleste av ripene på skjermen. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Flip dekselet i seg selv er nok ikke årsaken, men det er kanskje lettere for at ting gnisser mot skjermen hvis man bruker det. Altså dersom det legger seg små korn under dekselet blir det skrapet mot skjermen over lenger tid enn hvis det lå åpent i en lomme hvor kornene ville falt til bunnen.

 

Bare en løs teori.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter Kitkat oppdateringen så får jeg ikke slått av vekkerklokken om morgenene lengre, må rett å slett skru av telefonen for å stoppe den. Andre som opplever dette ?

 

Har kjørt KitKat i flere måneder på Nexusen og bruker vekkerklokke hver mandag til fredag, men har ikke opplevd dette nei.

Lenke til kommentar

Er det en fordel å legge inn apper som feks clean master / all-in-one-toolbox for å få telefonen til å virke optimalt eller gjør disse appene telefonen bare tregere og bruker mer strøm ?

 

Lurer og på om det er sånn som der er på pc.Når man installerer et program på pc og avinstallere programmet så blir en aldri helt kvitt alt, det blir alltid liggende noe igjen som gjør pcen litt tregere.

 

Er det slik på telefonen og, eller forsvinner alt på telefonen når man avinstallere appene ?

Lenke til kommentar

Forsvinner mer enn på en PC, men det kan fortsatt ofte ligge igjen noe data fra appen, hvorvidt dette påvirker telefonens ytelse eller om det kun tar opp litt lagringsplass eller ikke er jeg ikke så sikker på, Clean Master og lignende apper renser gjerne litt mer enn bare en normal avinstallering.

 

Bruker ikke Clean Master selv da jeg stort sett ikke har sett behovet for det. Man kan enkelte tømme app data fra telefonens egne "programstyring" meny, og det har holdt for meg hvertfall.

Lenke til kommentar

I det siste har jeg fått opp denne meldingen når jeg velger "reboot system now" i Custom Recovery:

"Root access possibly lost. Fix?

THIS CAN NOT BE UNDONE.

 

-No

-Yes - Fix root (/system/xbin/su)"

 

Kjører ClockworkMod Recovery v6.0.4.7

 

Har til nå trykket ja, har ikke merket noe forskjell på root tilgang. Noen som har vært borti lignende ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...