Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt en lexar 32gb usb stick.

Den fungerer på tv, å pc, men når jeg kobler den til min note 3,så kommer det opp at "usb enheten er skadet" eller noe lignende. Noen som vet hvorfor det skjer? Eller enda bedere, har en løsning? :)

Har USB-sticken NTFS fil format må den formateres til enten FAT32 eller exFAT.

Lenke til kommentar

Mobilen setter automatisk hvilemodus til etter 15 sekunder etter at jeg oppgraderte til 10.4.B.0.569.

Har prøvd å sette den tilbake til 30 sekunder, men den spretter tilbake til 15 sekunder med en gang jeg tar telefonen ut av laderen.

 

Gjelder forøvrig Xperia Z.

 

Flere som sliter med det samme?

Lenke til kommentar

Ok. Hva med denne plug-in saken (TeslaUndread) som må installeres for at man skal kunne se antall uleste eposter og meldinger, er det trygt å installere det?

Måtte godkjenne installering fra "ukjente kilder"?

Det er trygt. Du kan installere den fra google play, så slipper du å huke av ukjente kilder.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.notifier

Lenke til kommentar

Gamlingen laget en masse kontakter på sin Xperia ZR i dag. Så i sin villfarelse klarte han å lage alle som Telefonkontakt og ikke Google-kontakt.

 

Hvordan i svarte endrer man dette på en kontakt i etterkant? Det feltet der Telefonkontakt står valgt under kontakten når man redigerer kontakten er grået ut og ingenting skjer når man trykker der. Man kan endre der hvis man har valgt feil under oppretting, men med en gang man lagrer virker det til å ikke være mulig å få den over til Google kontakt.

 

Og det høres merkelig ut :p

 

Edit: Kan gjøres med å lage en til kontakt med google og samme navn, og så koble de to. Men det er jo LITT tungvindt.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Gamlingen laget en masse kontakter på sin Xperia ZR i dag. Så i sin villfarelse klarte han å lage alle som Telefonkontakt og ikke Google-kontakt.

 

Hvordan i svarte endrer man dette på en kontakt i etterkant? Det feltet der Telefonkontakt står valgt under kontakten når man redigerer kontakten er grået ut og ingenting skjer når man trykker der. Man kan endre der hvis man har valgt feil under oppretting, men med en gang man lagrer virker det til å ikke være mulig å få den over til Google kontakt.

 

Og det høres merkelig ut :p

 

Edit: Kan gjøres med å lage en til kontakt med google og samme navn, og så koble de to. Men det er jo LITT tungvindt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alefsoft.copycontacts

Lenke til kommentar

Hepp! Jeg har et problem som oppstår når jeg oppdaterer diverse apper. Jeg får feilmeldingen at det ikke er nok lagringsplass - selv om det er plenty enough! Noen som vet hva dette kommer av, og hvordan det kan fikses? Har forøvrig en Sony Xperia S (LT26i) og Android 4.1.2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...