Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg dret på draget nå og flashet en "chinese" boot.img fil - før jeg la inn en custom rom... Må visst det med Sensation XL. Eneste jeg har tilgang til er fastboot og recovery (CWM). Ettersom dritten ikke har minnekort får jeg heller ikke lagt inn en custom rom uten at telefonen er på.

 

Finnes det noe sted der jeg kan få tak i en original boot.img fil?

 

 

Edit* Etter tre timers googling fant jeg en original boot.img til Sensation XL med ICS 4.0.3. Funker igjen nå. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Er litt sur nå. Har en Ace sGT5830 Lastet ned to nye live wallpapers, fikk beskjed om at mappen for live wallpapers var full og en mappe kalt "new apps" ble laget automatisk. Umiddelbart etterpå får jeg opp beskjeden om at "live wallpaper launcher har sluttet å virke, prøv på nytt". Det eneste jeg kan gjøre er å trykke tving lukking. Så går det under 3 sek før beskjeden kommer igjen. Jeg kan ikke gjøre noen ting annet enn de 4 programmene som ligger på oppgavelinjen men de har jeg jo ikke bruk for.

 

Jeg er ingen ekspert så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, om det må fabrikkinnstilling til så gjør jeg det, men vil høre hva dere synes jeg skal gjøre :)

Lenke til kommentar

Restart?

Innstillinger - Programmer - Avinstaller de Live Wallpapers (og andre som du ikke lenger bruker).

 

Om den virkelig er full, hjelper det nok å rydde litt.

Både Sd-kort og minnekort er langt fra fullt. Har kommet meg inn på oppgavebehandling og prøvd å avinstallere programmet som ikke funker, men da står det avinstallerer helt til jeg avbryter. Skal jo ikke ta mer enn noen sekunder men når det fortsatt ikke funker etter 20 min så er det noe galt

Lenke til kommentar

Hei. Kjøpte nettop en ZTE kis II men det stod ikke spesifikasjoner på tlf,hehe. Er det mulig å se hva slags maskinvare som står i ved hjelp av android 4.0.4? Det er min første smart tlf så er helt grønn på android, finnes det noen guider hvor jeg kan sette meg litt inn i det?

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...