Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Nomedia kan kanskje brukes.

Astro filemanager, og sjule mappen/filene med top secret innholdet, da kommer de ikke opp i galleri. Så ingen kan se de hemmelige "dokumentene".

Funker ikke. "Skriv inn gyldig mappenavn"

 

Kan virkelig annbefale ES File Explorer (gratis). Helt genial. Bruker den i hovedsak til å hente filer fra servere/pc'er via nettverk, men kan også Hide mapper du ikke vil skal vises på telefonen. Så bruker jeg App Locker for å passordbeskytte ES File Explorer igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lastet ned en del emulatore og spill til min Optimus 2X de siste ukene, men er temmelig lei dårlige kontrollsystem. Noen som vet om noen Bluetooth-kontrollere som går å koble til Android, foruten PS3-kontrollere som er litt dyre? Kan gjerne tenke meg noe 150kr +- som går an å ha med på reiser o.l. uten å vere redd for å miste...

Lenke til kommentar

Den har jeg også sett litt etter, uten å finne noe særlig annet enn copy & paste meldinger om at den var forsinket. Alle de ip67 telefonene tilgjengelig i Norge er utdaterte, Defy+ (har den selv, treig og skulle gjerne hatt bedre kamera + jb), Samsung sin Xcover (elendig skjermoppløsning, GB) og Sony's Go (lav skjermoppløsning, feilplassert audio jack)

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Hva som helst, er ikke ut etter noe spesielt. Vil bare ha noe nytt og "kjekt å ha" :) Bruker HD widgets, veldig fin.

180.no (søker opp automatisk hvis noen ringer deg som du ikke har lagret).

Dolphin Browser

Dropbox

ES File Explorer

GO Launcher EX

IMDb

Instagram

Twitter

Facebook

Last.fm (scrobbler fra de fleste avspillere).

Tiny Flashlight

Posten Sporing

Screen Filter (GENIALT hvis du skal ligge i senga på kvelden og surfe på tlf).

Shazam

Skype (endelig med tablet-versjon yay :D).

SMS Backup & Restore (med Dropbox addon).

SwiftKey 3

TeamViewer

Tasker

µTorrent Remote

Lenke til kommentar

Noe som er ganske håpløst egentlig. Synes det er rart det ikke skal gomme en brukbar "sms.erstatter"-app til Android, tror Google må på banen. Men de vil vel heller at folk skal bruke gtalk. Finnes jo mange bra IM-klienter, men de som samtidig er whatsapp-atlernativer er liksom ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...