Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg kan laste ned fra Market og over til SD-kortet direkte? Skal laste ned World of Goo men får aldri installert det grunnet plassmangel på internminne. Har jo flere GB ledig på SD-kortet ironisk nok. :p

 

Er snakk om en HTC Desire rootet med Android 2.3 om det har noe å si.

Lenke til kommentar

RastaXP: HER en med samme problem, annen telefon, men kanskje det går.

 

Hmm.. kan root være årsak til reboots i ny og ne? De gangene den rebooter, så er batteriet varmt. Tar dette ut og lar den være i sånn 2 min før jeg tar det inn igjen og forsetter på mobilen, til batteriet blir varmt igjen. Kan root forårsake dette? Uten noe overclocker what so ever?

 

Fjernet nå rooten, så skal prøve med stock ROM nå og se hvordan det vil gå.

 

EDIT: kanskje det har noe med den CPU settingsen? government og det?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Har alltid hatt på stock hastighet.. Men men.. hvis det er hardware, så får jeg vel ta å bestille ny mobil.

 

Står nå mellom LG Prada 3.0 og HTC Sensation XL.. vet ikke om jeg gidder å vente på Sony Xperia S, U & P selv om de kommer nå snart.

 

Liker Pradaen veldig godt. Stilrent design.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Sensation i går, og oppdaterte umiddelbart til ICS. Når jeg skal installere Navigon (som jeg hadde på min Desire) får jeg problemer. Jeg har lagt inn apk-fila på minnekortet og leter den opp i AndExplorer. Når jeg prøver å kjøre apk-fila får jeg beskjed om at "Av sikkerhetsårsaker er telefonen som standard stilt inn til å blokkere installasjon av programmer som ikke kommer fra Android-markedet." Dersom jeg klikker på "Innstillinger" i dialogboksen, kommer jeg til Innstillinger -> Sikkerhet, men der er det ikke noe valg for å tillate installasjon av apper fra "unknown sources".

 

Akkurat det samme skjer dersom jeg prøver å installere fra Dropbox.

 

Jeg ønsker å fortsatt ha navigasjon på mobilen, men har ikke lyst til å måtte kjøpe Navigon en gang til. Noen gode råd?

 

Edit: Fant problemet. Avinstallerte jobbmailen og fjernet partnerskapet med arbeidsgivers Exchange-server. Da var det plutseliug betraktelig mange flere valg under "Sikkerhet".

Endret av Kanstad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ønsker å fortsatt ha navigasjon på mobilen, men har ikke lyst til å måtte kjøpe Navigon en gang til. Noen gode råd?

Jeg ser at du fant ut av problemet ang. navigon, men med apper som er kjøpt så skal det gå fint å bare gå inn på market og laste dem ned på nytt uten å måtte betale en gang til. Jeg gjorde det med Navigon senest i forgårs.

Lenke til kommentar

Har et problem ved nedlasting/oppdatering av endel apper. Når nedlastingen fra Market(Play) er ferdig får jeg feilmeldingen "Kan ikke lagre på minnekort" eller noe i den dur. Minnekortet står i, og har masse plass ledig. Har tatt ut kortet og satt det i igjen.

Hva kan være feil?

Motorola Defy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...