Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Er det telefon/regionavhengig hvem som får google talk voice / video chat? Google begynte å rulle ut funksjonen i april i fjor, men mange med 2.3 har fortsatt ikke den muligheten utfra hva jeg har lest.

Det kom med Android 2.3.4, tror jeg.

Jeg har 2.3.6 på min Defy plus og har ikke denne funksjonen, derfor jeg spør om noen har den på sine telefoner. Er klar over at g+ appen har hangouts som krever front-kamera, noe Defy ikke har, men jeg skulle gjerne hatt voicechat. Endret av mandela
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg fikk min nye motorola razr i går, og jeg har et par oppstartsproblemer. Når jeg fikk telefonen kobla jeg meg opp mot 3G og gikk på marked for å laste ned apper, jeg tenkte jeg skulle laste ned facebook først, fant appen men fikk bare feilmelding når jeg skulle laste ned. Denne feilmeldinga har jeg forsåvidt enda. Etterpå kobla jeg meg til wifien og da funka alt, bortsett fra at jeg ikke finner igjen noen av appene jeg skulle laste ned når jeg prøvde med 3g?

Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk min nye motorola razr i går, og jeg har et par oppstartsproblemer. Når jeg fikk telefonen kobla jeg meg opp mot 3G og gikk på marked for å laste ned apper, jeg tenkte jeg skulle laste ned facebook først, fant appen men fikk bare feilmelding når jeg skulle laste ned. Denne feilmeldinga har jeg forsåvidt enda. Etterpå kobla jeg meg til wifien og da funka alt, bortsett fra at jeg ikke finner igjen noen av appene jeg skulle laste ned når jeg prøvde med 3g?

Høres ut som Market er satt opp til kun å laste ned via wifi (sjekk i innstillingene til Market)
Lenke til kommentar

Men jeg finner heller ikke igjen de appene jeg prøvde å laste ned med 3g, noe jeg syns er heller merkelig. Jeg har også prøvd å last ned f.eks facebook-appen for android via facebook.com og andre kilder.

For å kunne installere apper fra andre kilder må du godkjenne det først i Androids innstillinger, dette er slått av som standard. Innstillinger > Applikasjoner > Ukjente kilder (anbefales ikke å slå på med mindre du vet hva du gjør seff)
Lenke til kommentar

Har lyst og flashe Evo 3d, men det er jo så mye styr. Skjønner ingenting.

 

Så er det kanskje best å se om du kjenner noen som vet hva de gjør, som kan lære deg, eller la være. Oppskriftene for å flashe er ganske grundige, hvis du ikke klarer å forstå den, la heller vær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...