Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende ting her nå.... Jobbmail krever passord vedScreen lock... Men hver gang eg har trykket passordet så er tastaturet oppe. Irriterende å måtte fjerne det hvert eneste gang.

 

Noen tips?

 

Cm7 forøvrig.... Gjelder alle tastaturene eg har

Regner med at du har root(CM7), og tipper også at du får fjernet tastaturet med den fysiske tilbake-knappen. Forslag: La tasker emulere tilbake-trykket når screen er unlocked. Litt knot, men burde funke.

Finner ikke back i tasker, kun go home....

 

Og det er irriterende hvis eg er inne i en app når skjermen låser seg, for da forsvinner det hvert gang eg låser opp....

Lenke til kommentar

Irriterende ting her nå.... Jobbmail krever passord vedScreen lock... Men hver gang eg har trykket passordet så er tastaturet oppe. Irriterende å måtte fjerne det hvert eneste gang.

 

Noen tips?

 

Cm7 forøvrig.... Gjelder alle tastaturene eg har

Regner med at du har root(CM7), og tipper også at du får fjernet tastaturet med den fysiske tilbake-knappen. Forslag: La tasker emulere tilbake-trykket når screen er unlocked. Litt knot, men burde funke.

Finner ikke back i tasker, kun go home....

 

Action --> Input --> Type

Burde være der. Har ikke rootet tlf for øyeblikket, får ikke sjekka.

 

Alternativt kan du prøve dette: http://groups.google.com/group/tasker/browse_thread/thread/2c98667f14f69a3f

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så skjedde noe mindre artig i dag.

 

Har fått jobbmailen på telefonen, og denne krever passord. Trolig har passordet åpnet seg på mobilen, og når eg tok den opp av lommen stod det mange prikker der. Så kommer det opp rebooting.

 

Jaja tenkte eg. Det får så være. Skulle ha barnedåp i dag, så eg la den i lommen. Når eg så tar opp mobilen står den på "nødtelefon" klar til ringing. Eg trykker tilbake, løser simkort koden og vips: Totalt viped telefon...

 

Hva i alle dager? Skal det så lite til i cm7 for å vipe telefonen???

 

Så nå er eg glad eg tok en titanium backup for kun to dager siden.... Veldig veldig heldig.

 

Men mister en haug med oppsett. Surt.

Lenke til kommentar

Hmm, som utvikler burde jeg kanskje ha byttet ut HTC heroen min, hatt den siden release, null problemer.

Men ser at så og si alle de nyere mobilene må lades hver kveld, nei takk, holder meg til å lade en gang i uka! :wee:

 

Seriøst? jeg byttet akkurat til One S, mest pga jeg måtte lade telefonen hver tredje time ish :p one s har strålende batteritid :)

Endret av Habarug
Lenke til kommentar

Jeg har en HTC Sensation XE, og irriterer meg grønn over at jeg får "En oppdatering er tilgjengelig for Twitter" to ganger om dagen. JEG VIL IKKE HA TWITTER! Ikke litt en gang. Men neida, avinstallere det er dønn umulig. Hurra! Men hvorfor i all verden må jeg holde noe jeg ikke har interesse av oppdatert for å unnga notifikasjoner hele tida?

 

Jeg vet at det går ann å skru av alle notifikasjoner, jeg er jo interessert i å holde det andre jeg har av apps oppdatert, så det ønsker jeg ikke å skru av.

Også gidder jeg ikke styre med å roote telefonen, selv om det hadde hjulpet.

 

Noen tips til hvordan jeg kan få den fordømte fugelen til å slutte å kvittre? :)

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at det er jobben som krever automatisk wipe etter x antall galt inntastede passord.

 

Mulig det er forskjell på telefoner eller Exchange policyer, men vår MS Exchange policy sletter kun all exchange-data etter 8 feil inntastinger. Etter det må jeg logge på telefonen med google-kontoen min, men all data ellers er i god behold. :) Det var riktignok med forrige telefon, som var en HTC Desire, men anntar det er det samme på den nye.

Lenke til kommentar

Jeg har en HTC Sensation XE, og irriterer meg grønn over at jeg får "En oppdatering er tilgjengelig for Twitter" to ganger om dagen. JEG VIL IKKE HA TWITTER! Ikke litt en gang. Men neida, avinstallere det er dønn umulig. Hurra! Men hvorfor i all verden må jeg holde noe jeg ikke har interesse av oppdatert for å unnga notifikasjoner hele tida?

 

Jeg vet at det går ann å skru av alle notifikasjoner, jeg er jo interessert i å holde det andre jeg har av apps oppdatert, så det ønsker jeg ikke å skru av.

Også gidder jeg ikke styre med å roote telefonen, selv om det hadde hjulpet.

 

Noen tips til hvordan jeg kan få den fordømte fugelen til å slutte å kvittre? :)

 

Hvis du går inn på Innstillinger -> Apps -> Alle apps -> Twitter -> deaktiver

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at det er jobben som krever automatisk wipe etter x antall galt inntastede passord.

 

Mulig det er forskjell på telefoner eller Exchange policyer, men vår MS Exchange policy sletter kun all exchange-data etter 8 feil inntastinger. Etter det må jeg logge på telefonen med google-kontoen min, men all data ellers er i god behold. :) Det var riktignok med forrige telefon, som var en HTC Desire, men anntar det er det samme på den nye.

desire eg. Og eg fikk fullstendig wipet min. Den reneste cm7 eg noen gang har sett :p

Lenke til kommentar

Jeg har en HTC Sensation XE, og irriterer meg grønn over at jeg får "En oppdatering er tilgjengelig for Twitter" to ganger om dagen. JEG VIL IKKE HA TWITTER! Ikke litt en gang. Men neida, avinstallere det er dønn umulig. Hurra! Men hvorfor i all verden må jeg holde noe jeg ikke har interesse av oppdatert for å unnga notifikasjoner hele tida?

 

Jeg vet at det går ann å skru av alle notifikasjoner, jeg er jo interessert i å holde det andre jeg har av apps oppdatert, så det ønsker jeg ikke å skru av.

Også gidder jeg ikke styre med å roote telefonen, selv om det hadde hjulpet.

 

Noen tips til hvordan jeg kan få den fordømte fugelen til å slutte å kvittre? :)

 

Hvis du går inn på Innstillinger -> Apps -> Alle apps -> Twitter -> deaktiver

 

Hm, finner ikke noe "deaktiver" funksjon :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...