Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tanker rundt Symbian Belle? Det ser jo ut som en ripoff fra Android spør du meg...

 

nokia-symbian-belle.jpg

 

EDIT: Det vil si, det har veldig mange likheter til selve oppsettet til Android. De klarte jo noe annet med MeeGo, og iPhone er jo også annerledes, men Belle... det ble veldig likt syntes jeg.

Endret av Jakke
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva er galt når det er icon av en android figur istedenfor icon av app'en som er installert på mobilen?

 

Hva kan gjøres for å fixe dette?

Varer det så lenge?

 

Dette opplever eg når eg har en app på SD kortet og det tar tid før SD kortet er klart under oppstart.

 

Så kan det være noe med SD kortet ditt?

 

Virker iconet når du trykker på det?

Lenke til kommentar

Finnes det mulighet for å sperre for mottak av samtaler fra enkeltnummer uten å laste ned egen app for det? Fattern har en Xperia Active, og jeg kan ikke ringe til han. Jeg får bare et rart opptattsignal, han ser ikke at noen ringer, hører ingenting, og får ikke noe varsel om tapt anrop. Men når han kikker i loggen, ser han at jeg har ringt. Han har ikke fikset seg tiglang til Market ennå, så det er ikke lastet ned en app som skal håndtere dette, og jeg kjenner ikke android godt nok selv. Jeg har Bada, og der kan dette gjøres ut av boksen. Burde vel gå på Android også da:) Han kommer ikke til å klare å fikse dette selv...

Lenke til kommentar

Hvilken app?

Gjelder generelt alle app'er. Men det forandrer seg, ene dagen er vises dem andre dagen vises dem ikke. Det er vel avhengig av reststart av sgs2 mobilen.

 

Hva er galt når det er icon av en android figur istedenfor icon av app'en som er installert på mobilen?

 

Hva kan gjøres for å fixe dette?

Varer det så lenge?

 

Dette opplever eg når eg har en app på SD kortet og det tar tid før SD kortet er klart under oppstart.

 

Så kan det være noe med SD kortet ditt?

 

Virker iconet når du trykker på det?

Kanskje til en reststart av mobilen? Usikker på det faktisk.

Ja, dem fleste app'er så kan ligge på kortet ligger på kortet.

Mener jeg har et 32gb class 10 minnekort i.

 

Ja fungere når jeg trykker på iconet.

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Du kan som hovedregel slette alle mapper bortsett fra de som starter med et punktum og mappen "Android". Du mister kanske noen bakrgunner eller ringetoner hvis du har lastet ned noen med et program, i tillegg til spilldata (noen spill laster ned data til sd-kortet første gang de brukes) men det SKAL være helt trygt mtp på spill og programdata og sånt.

 

Men NB, det finnes unntak, jeg har vært borti ett eneste spill som lagret savingne i filer i en mappe på minnekortet, det er mildt sagt ikke måen å gjøre det på. Du kan jo kikke kjapt i de mappene som du kjenner igjen navnet på og se om det ligger noe der.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Vanligvis lagres ikke asvingsene til spillet noe sted på sd-kortet, nei. Med mindre du har flyttet appen til SD-kortet, men a liggr det kryptert/obfuskert og ikke tilgjengelig.

 

Apper SKAL lagre savinger og andre appdata i egen data-mappe som ligger i en mappe på telefonen som du ikke har tilgang til. Men det vil alltid være unntak som ikke klarer å gjøre ting riktig. Apper SKAL også lagre nedlastede datafiler på SD-kortet i data-mappen inne i Android-mappen på SD-kortet også, men Electronic Arts klarer ikke det...

 

Hvis du vil hente ut lagringsfiler til spill osv. må du roote telefonen din.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har rootet.

 

Men har noen noen forslag til musikkavspiller? Liker ikke doubleTwist og har prøvd PowerAMP, men gidd ikke å betale 32kr eller hva den nå koster, men kunne tenkt meg lignende PowerAMP med eq.

 

ubermusic er en elegant musikk spiller!

Endret av Ali I Hagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...