Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Alle linjer till Nexgentel koster 270 Ut denne MND


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dette noe som gjelder for oss som har NGT idag og? Bindingstiden er gått ut.

 

 

Jeg har snakket med NGT, siden jeg ikke hadde bindingstid så skulle jeg få tilbudet mot 12 nye mnd, om/da VDSL2 kommer så var det ikke noe problem og bytte til det da selv om jeg har nå 12 mnd bindingstid.

Ok, høres bra ut. Da sparer jeg 129kr mnd,- :)

Lenke til kommentar

Har start.no internett nå, og har hatt litt småproblem i de 2 årene jeg har hatt det..

 

Så denne tråden, og tusen takk til trådstarter Trickster, her kan du spare meg 50kr i måneden, i tilleg til at jeg får et 3x så raskt internettabonnement :fun: ..

 

 

ADSL Surf er kun tilgjengelig i noen utvalgte geografiske områder. Sjekk telefonnummeret ditt for å se hvilke produkter som er tilgjengelige for deg. Prisene forutsetter fasttelefon. Uten fasttelefon kommer kr 79,- i tillegg pr måned, og 699,- til montør (engangsbeløp). Alle abonnement har fri etablering og 12 måneders bindingstid. Frakt av utstyr, kr 99,- kommer i tillegg ved etablering av abonnementet.

 

Men så litt på betingelsene.. Der står det bl.a. at installasjon koster 699,- .. Men dette kan jeg jo gjøre selv.. Jeg har fasttelefon.. Er betydningen her at man må betale kr. 699,- her uannsett om man gjør deg selv, har fasttelefon eller ikke, eller hva gjør det?

 

Hadde blitt utrolig takknemlig for et svar her! :)

 

Mvh. Zulboom

Lenke til kommentar

Må bare si det var utrolig flaks at jeg tilfeldigvis så dette i går. Ringte nå og forandra, betaler jo 469,- i mnd fra før av (+ 75 for leie av tidenes dårligste telefonlinje) så nå blir det 270,- i mnd + 75 , så sparte jo 199kr i mnd.

 

Though skulle de ha et endringsgebyr på 295,- for det.. synes det var litt rart ? Endringsgebyr for å være trofaste mot de ett år ? ;P jaja.. sparer det inn igjen på litt over en mnd men.

 

Uansett, for de som ikke har fått det med seg... penger å spare, ring 07979!

Står ingenting på tilbudet om at det ikke er for eksisterende kunder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...