Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, er ikke lenge siden jeg fikk Xboxen minfra service etter "TRROD", men en ting den sliter med er at den ikke starter opp skikkelig før etter 4 eller 5 ganger... Altså, det blir ikke grønt og skikkelig start før etter fem ganger, noen som vet hva en kan gjøre for å fikse dette uten å sende den helt til Tsjekkia igjen!

Lenke til kommentar
noen som vet hva en kan gjøre for å fikse dette uten å sende den helt til Tsjekkia igjen!

 

du kan delta i sentrale og senere lokale lønnsforhandlinger og sørge for at alle norske lønnsmottakere går kraftig ned i lønn. (da må jo skatte og avgiftsreduksjon som kompenserer være med i pakken)

 

Dermed kan xboxen bli reparert i Norge engang i fremtiden. (av Nav ansatte kanskje?)

Lenke til kommentar
noen som vet hva en kan gjøre for å fikse dette uten å sende den helt til Tsjekkia igjen!

 

du kan delta i sentrale og senere lokale lønnsforhandlinger og sørge for at alle norske lønnsmottakere går kraftig ned i lønn. (da må jo skatte og avgiftsreduksjon som kompenserer være med i pakken)

 

Dermed kan xboxen bli reparert i Norge engang i fremtiden. (av Nav ansatte kanskje?)

Så det er ikke no annet håp en å sende den inn igjen for andre gang på tre måneder for å fikse det -.-''

Lenke til kommentar

i dag tok jeg meg endelig tid til å ringe xbox support! min xbox blir nå hentet på fredag av dhl(?) og jeg fikk nettopp en mail med instruksjoner. jeg skjønte ikke helt mailen 100% så tenkte å spørre litt her:)

 

Når fraktbudet kommer, har han da med en eske som jeg skal legge xboxen min i, så legger jeg saksnummer i esken + adresse til meg, så tar fraktbudet med seg xboxen min med det samme?

Lenke til kommentar

Søndag spilte jeg Call of Duty: WaW som vanlig.

Da jeg skrudde på xboxen på mandag derimot fikk jeg "Could not read disc...".

Xboxen har ikke blitt rørt og spillet har stått i hele tiden. Ingen har rørt noen av delene.

Jeg har prøvd å vaske CDen, men til ingen nytte.

 

Derfor spør jeg, hva gjør jeg? Noen gode tips? Må jeg punge ut for ett nytt spill?

Lenke til kommentar

hei!

 

jeg leverte xboxen min til elkjøp for snart 20 dager siden nå..:/ spurte når jeg leverte om jeg kan få låne xbox, men han i kassa sa at det ikke gikk fordi at RoDD var et så velkjent problem.

i går 20 dager senere fikk jeg beskjed om at xboxen blir sent ut av landet for reparasjon.. og at det vil ta ca. 2-3 uker! er det nnoen som vet om jeg nå har rett på låne xbox siden det tar så mye lenger tid en jeg fikk beskjed om? håper på svar!=)

 

 

mvh

 

laknes7=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...