Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Heisann.

Nå når Adidas Live Season er blitt gratis på FIFA 09, tenkte jeg å laste ned alle oppdateringene fra alle de andre ligaene. Problemet er at når jeg skal laste ned, så får jeg følgende melding:

 

Can't retrieve information from Xbox LIVE. Please try again later.

Status code: 80153003

 

Jeg har lastet ned demoer i bøttevis, lastet ned pakker til spill (Skate 2, CoD 4/CoD: WaW, Forza 2 osv.) og har aldri før fått denne meldingen. Jeg kan spille fint online, null problemer ellers. Skyldes dette den nye oppdateringen som kom for ikke så lenge siden?

 

Takker for eventuelle svar.

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor får jeg ikke spille mine nedlastede Arcade spill når jeg er uten internett tilkobling (hender ofte da den wireless adapteren er elendig og må tas ut og kobles til igjen sånn cirka 100 ganger før lystet popper opp på den)? Må sies at arcade spillene originalt ble lastet ned på min gamle Xbox 360, og ble overført via transfer kabel tingen jeg fikk tilsendt fra MS.

Lenke til kommentar

Jeg har kun én profil på Xbox'en min, men jeg kan høre med en kompis om han kan prøve å laste ned fra sin Xbox når han er tilbake fra militæret. Har åpnet alt av porter også, fikk en mail av NextGenTel som forklarer hvordan dette gjøres. Fikk ny router tidligere i år, for å få orden på NAT-strict-problemet som jeg hadde da - og alt har vært i orden siden. Prøvde å laste ned senest i går kveld, men fikk samme error-meldingen. Er ikke så alt for farlig om jeg ikke får denne oppdateringen, men jeg er redd for at jeg i senere tid ikke får det jeg har betalt for. Uansett, takk for svar. :)

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Kan vi få et svar på hvorfor du sluttet med din flotte support? :(

 

 

ja vi lurer. nekter microsoft deg å svare på suport spørsmål her på forumet? siden det er ut som du har slettet alle innleggene dine. bare spekulasjoner fra min side.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...