Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

supert å få en slik som deg på forumet :D

 

Jeg har problemer med bruk av HDMI kabel til xboxen.

spilling med hdmi funker bra. men når jeg bruker xbxen som et mediasenter , altså stremer fra pcen , funker det ikke så bra. får ikke lyd.

 

hjalp ikke med oppdateringen som dere kom med nylig heller.

har du noen tips / triks som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Vell jeg hadde ett problem med at x-boksen ødelag Halo 3 spillet mitt :(

Den var liggende og ingen var borti den eller noe som kunne ristet den eller noe det kom bare rare lyder i 3 sec og fikk opp 'disk unreadable' har hørt at på noen av spillene er det refunsjon på noen spill. er det det? Fikk fikset det med å ta noe tannkrem og en liten dose slipemiddel for og minske ripene men kan ikke spille legendary lengere :( Men det er spillbart men det er mange små riper i det men de store ringen rundt vises enda godt...

Lenke til kommentar
supert å få en slik som deg på forumet :D

 

Jeg har problemer med bruk av HDMI kabel til xboxen.

spilling med hdmi funker bra. men når jeg bruker xbxen som et mediasenter , altså stremer fra pcen , funker det ikke så bra. får ikke lyd.

 

hjalp ikke med oppdateringen som dere kom med nylig heller.

har du noen tips / triks som kan hjelpe?

 

Det høres ut som om feilen ligger ved koblingen mot PC'en og ikke selve programvaren/hardwaren i xboxen.

 

Fungerer lyden om du bruker component eller kompositt kablene?

 

Om feilen ligger mellom media centret og PC'en, så kan det være porter i brannmuren du bruker på PC'en evt porter i nettverket.

 

Har du sjekket om lydformatet du streamer fra er støttet?

 

Porter i brannmurer på PC'en om du bruker annet en windows firewall som skal være åpne:

Program/File name Port Direction

Ehshell.exe TCP5555 Incoming

Ehshell.exe UDP 7777 Incoming

Mcrdsvc.exe UDP3776 Incoming

Svchost.exe UDP 1900 Incoming

Svchost.exe TCP 3390 Incoming

Mcxnettw.exe Random Outgoing

Mcrmgr.exe TCP3932 Outgoing

Ehexthost.exe Random Outgoing

 

Om det blir problemer videre, anbefaler jeg deg å ringe inn på supporten.

 

 

 

ja det funker når jeg bruker kompisitt kabel .

men jeg skal forklare problemet litt dypere.

 

Ved bruk av HDMI kablen når det gjeller spilling , funker det helt fint.

Men når jeg bruker HDMI kablen til å se på filmer / hører på musikk, så kommer det ikke noe lyd

 

Men etter at dere la ut en oppdatering fungerte det i ca 40min, så var det stille...

men jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre?

 

Men kan tenkte bare å snike inn i lite spørsmål.

Hvordan er det beste framganskmåten for å få høre litt om Microsoft support biten?

Vurderer å søke jobb på et supportsenter, å lurer på Microsoft sitt hvis jeg har noen

mulighet da...

Lenke til kommentar

X360 har problemer med å gi full HD via HDMI på enkelte fjernsyn fordi de ikke kommuniserer bra nok. Jeg forestiller meg at dette enkelt kunne vært løst ved at man ga 360-en muligheten til å kjøre tvunget oppløsning, kanskje helst via en oppdatering ikke alle trengte å laste ned så idioter slapp å ødelegge TV-ene sine. Kjenner du til problemstillingen?

Lenke til kommentar
Hvis man har kjøpt xbl 12 mnd, for så å avslutte før tiden, vil da xbl gold forsvinne?

 

Om du velger å avslutte ditt abonnemang, så vil tiden som allerede er betalt for være der.

 

Eksempel: 12mnd gull, 6 måneder igjen. Ringer og avslutter. 6 måneder senere går kontoen fra gull til sølvmedlemskap.

 

Om du vil, så kan vi ta å kansellere den med direkte virkning, men det gjør vi bare i spesielle saker eller om dere ber om det.

 

 

Jeg vil gjerne ha bort bankkortopplysningene som ligge på xbox sine sider. Hvordan gjør jeg dette? er det noe jeg kan gjøre selv eller må support gjøre det for meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...