Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HDMI kabel:

 

Har nå en xbox 360 som jeg kjører på en Samsung LCD 32" HD-Ready. Jeg har kun HD-tv kabel koblet fra xboxen til tv'en. Vil jeg få en merkbar forbedring i bildekvaliteten som følge av de digitale signalene fra en hdmi kabel? Er det altså vits i å innvistere i en HDMI kabel.

 

Edit: tenker da på microsofts egen hdmi kabel!

Endret av HeatSeeKinG
Lenke til kommentar
Ett bitte-lite problem angående og koble seg på Live.

 

Altså, noe stort problem er det ikke. Men om jeg setter i nettverkskabelen etter at xboxen er blitt slått på, eller om nettet bare slutter og funke ett minutt eller to. Så må jeg restarte xboxen for og klare og komme meg på Live igjen.

Som sagt, ikke store problemet. Men om du vet en grei løsning eller noe, fyr på. :)

 

har ingen spesifikk løsning på det, desverre.

 

Det kan være nettverks-utstyret som har problemer med å gi informasjon til noe som allerede er på, eller det kan være noe med xboxen.

 

Eneste vi kan gjøre er å ta den inn på service senteret for å se. Spørs om det er verdt det om det ikke er et stort problem for deg.

Mne, er ikke så stort problem at jeg gidder og levere den inn. Så pytt pytt :p

Lenke til kommentar
Hei

 

Har fått problemer med å koble til XBOX LIVE for tiden. Når jeg prøve å logge på, får jeg bare opp en feilmelding som sier at jeg ikke kan logge på. Jeg har prøvd feilsøke-funksjonen på maskinen, men den kom fram til at den ikke finner noen "connection". :thumbdown:

 

Jeg bor for tiden på en studenthybel, og har derfor litt smått med muligheter med tanke på tilkobling, hittil har jeg bare plugget nettverkskabelen fra xbox'en rett i veggen. Har gjort dette i halvannen måned nå og det har ikke vært noen problemer før i går, da den ikke ville.

 

Håper noen her har peiling på hvordan jeg kan fikse det :ermm:

 

"connection" mener du da network adapter?

 

Trenger mer informasjon // ringe inn så kan vi få testet forskjellige ting der (går raskere tbh)

 

 

Kunne kanskje ha forklart litt bedre ja...

 

Greia er at xboxen ikke klarer å finne noen IP-adresse. Har prøvd flere av punktene på support-delen på xbox.com, men det har ikke hjulpet noe særlig.

 

Synes bare at det er litt snålt at den streiker sånn helt plutselig, da den har fungert helt fint en god stund :hmm:

Lenke til kommentar
Har et kjapt spørsmål jeg håper noen her kan besvare: Er det normalt at konsollen står å durer (leser disken som er i drevet) selv om den er inaktiv? Uhyggelig plagsomt at den må stå å lage bråk når den ikke brukes (til annet enn å laste ned ol.).

 

Det er en instilling på xboxen som gjør slik at den ikke slår seg av før nedlastingene er ferdig (etter du har trykket "slå av").

Da "slukker" den alle de komponentene den ikke trenger for å laste ned ;), den lager ikke så mye lyd og slår seg automatisk av når nedlastingene er ferdig.

Endret av sogasg
Lenke til kommentar

Har aldri spilt online, eller hatt konsolen tilkoblet online fordi jeg har hørt masse skrekkhistorier av folk som blir bannet uten grunn.

 

Hvordan funger banning egentlig? Er det kontoen eller selve konsollen som blir utestengt? Synes det er skummelt å kunne bli bannet og ingen mulighet å motbevise om du har ikke jukset, eller ikke har chippet konsoll.

Lenke til kommentar
Har et kjapt spørsmål jeg håper noen her kan besvare: Er det normalt at konsollen står å durer (leser disken som er i drevet) selv om den er inaktiv? Uhyggelig plagsomt at den må stå å lage bråk når den ikke brukes (til annet enn å laste ned ol.).

 

Det er en instilling på xboxen som gjør slik at den ikke slår seg av før nedlastingene er ferdig (etter du har trykket "slå av").

Da "slukker" den alle de komponentene den ikke trenger for å laste ned ;), den lager ikke så mye lyd og slår seg automatisk av når nedlastingene er ferdig.

 

Okai - så det beste alternativet er altså å skru den av for hver gang den ikke brukes? Stygg uvane jeg har, PS3-en min er for eks. på 24/7 ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...