Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har et problem med min 2 måneder gamle Xbox 360 Pro.

 

Inntil forrige uke har Xboxen stoppet under etter alt mellom 20-100 minutter mens jeg spiller GTA 4. Plutselig stopper den litt opp, så er spillet i gang igjen i 2 sekunder før den stopper opp for godt. Jeg får ikke gjort noe som helst, ikke får jeg en reaksjon om jeg trykker på knappen i midten av kontrollen heller.

 

Jeg har prøvd 2 forskjellige versjoner av spillet (begge helt nye), så riper i platen er neppe problemet.

 

Er det noe som kan gjøres eller er jeg nødt til å sende den inn til MS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er WPA2-kryptering på den trådløse adapteren langt unna?

 

Kontrolleren min med play & charge vil heller ikke lade. Den kan brukes med kabelen i, men lyset i play & charge lyser bare grønt i brøkdelen av et sekund før det slukkes. Den har vært lite i bruk, så batteriet kan tvilsomt være utslitt...

Endret av diskvask
Lenke til kommentar
Kontrolleren min med play & charge vil heller ikke lade. Den kan brukes med kabelen i, men lyset i play & charge lyser bare grønt i brøkdelen av et sekund før det slukkes. Den har vært lite i bruk, så batteriet kan tvilsomt være utslitt...

Mitt batteri døde også ut etter 2 oppladniger. Orginalt sett fra Microsoft.

Men jeg kjøpte det fra ebay, så jeg vet jo aldri. :p

Lenke til kommentar
Kontrolleren min med play & charge vil heller ikke lade. Den kan brukes med kabelen i, men lyset i play & charge lyser bare grønt i brøkdelen av et sekund før det slukkes. Den har vært lite i bruk, så batteriet kan tvilsomt være utslitt...

Mitt batteri døde også ut etter 2 oppladniger. Orginalt sett fra Microsoft.

Men jeg kjøpte det fra ebay, så jeg vet jo aldri. :p

kjøpte du det på ebay for 5 inkl frakt var det nok et kopi batteri, men likevel sant som du sier. microsoft sine batterier stinker!

Lenke til kommentar

Jeg har uansett hva problemer med å endre følgende:

 

Contact information og Windows Live ID

 

Hver gang får jeg opp en feilmelding som sier at xbox live ikke er tilgjenglig. Dette skjedde på min launch konsoll og min xbox elite, her er det ingen hardwareproblemer kan jeg love deg.

Dette er selvfølgelig inni account management. Får heller ikke logget på windows live messenger eller oppdatere min windows live id.

 

gamertag er boyeminem.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager er microsoft sånn? Det er jo helt idiotisk. Grunnen er nok at kortet er regga på min far mens navnet er mitt. Hvorfor velger Microsoft å låse brukerne uten å informere om dette? Jeg opplever deres support som helt elendig når det kommer til å oppgi svar.

Har du en mailadresse jeg heller kan bruke? Regner med at det er best å ta dette videre på pm.

 

btw: Jeg tok kontakt med xbox support en gang for å få endret min windows live id til min nåværende. Er det vanlig å få nektet en slik request? Det er vel ikke værre enn å sende en confimation email til mailen som allerede er regga.

 

hva mener du med "skal du ha informasjon om kontoen så må du ringe inn"?

 

Oppdaget en annen ting. På billing.microsoft.com får jeg opp et kredittkort jeg slettet for lenge siden, mens på http://marketplace.xbox.com/MyAccount/MyAccount.aspx får jeg bare opp det som jeg aktivt bruker. Hva skjer?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Hei

 

Har fått problemer med å koble til XBOX LIVE for tiden. Når jeg prøve å logge på, får jeg bare opp en feilmelding som sier at jeg ikke kan logge på. Jeg har prøvd feilsøke-funksjonen på maskinen, men den kom fram til at den ikke finner noen "connection". :thumbdown:

 

Jeg bor for tiden på en studenthybel, og har derfor litt smått med muligheter med tanke på tilkobling, hittil har jeg bare plugget nettverkskabelen fra xbox'en rett i veggen. Har gjort dette i halvannen måned nå og det har ikke vært noen problemer før i går, da den ikke ville.

 

Håper noen her har peiling på hvordan jeg kan fikse det :ermm:

Lenke til kommentar
For en fantastisk tråd :D

 

Jeg har bare et kjapt spørsmål. For vel en uke siden så streiket X360'en min. På den måte at den starter fint, og jeg har lyd, men ingen bilde. Det er ingen som helst form for bilde, verken under oppstart eller når den har stått på en stund. Og jeg har allerede sjekket ulike kabler, uliker skjermer, og resatt skjermoppløsningen. Uten noen form for hell.

 

Jeg har lest litt rundt, og jeg ser flere har opplevd fenomenet, og det er samme feilen som skjer ved RRoD. Nemlig at det blir så varmt at holderne for GPU'en løsner, hvis det kan stemme.

 

Aner du om MS reparerer dette? Det er jo samme feil som RRoD, og RRoD reparerer de? Kostnadsfritt?

 

Hva årskaen til det kan jeg ikke si noe på, men service senteret fikser dette.

 

Gratis siden du har 5 års garanti.

 

 

Hei igjen :)

 

Supporten har litt teit åpningstid, som gjør at jeg ikke får ringt inn ettersom jeg sitter på jobb. Er det noe mer enn serienummeret på boxen jeg trenger når jeg skal ringe inn? Jeg har jo feilsøkt på alle mulige måter, så hvis jeg har serienummeret burde det ikke være nødvendig for meg å være foran boxen når jeg ringer? For hvis det er alt jeg trenger, så har jeg mulighet til å ringe mens jeg er på jobb.

 

Prøvde å sende en mail til support også, men vil tro de vil be meg ringe inn. Eller?

 

EDIT: Joda, der kom svar fra epost-supporten:

 

I følge din epost skjønner jeg at du fortsatt har problemer etter å ha testet spesifikke feilløsningstrinn. For tilfelle er den raskeste og effektiveste måten å løse ditt problem å ringe kundestøtten over telefon.

 

Derfor vennligst kontakte kundestøtten så kommer noen av våres agenter å hjelpe deg. Vår kontakt informasjon finner du på weblenken nedenfor.

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Ett bitte-lite problem angående og koble seg på Live.

 

Altså, noe stort problem er det ikke. Men om jeg setter i nettverkskabelen etter at xboxen er blitt slått på, eller om nettet bare slutter og funke ett minutt eller to. Så må jeg restarte xboxen for og klare og komme meg på Live igjen.

Som sagt, ikke store problemet. Men om du vet en grei løsning eller noe, fyr på. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...