Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barnselig, så ut fra det jeg skreiv og spurte om fikk du/dere bare ut av det at jeg skreiv 3 Red Rings ved feiltakelse isteden for 3 røde lys.

 

Men hvis du har lyst å være så nøyen så er de vel ikke et enaste Ring på jævla 360. Er buer, eller bananer spør du meg.

 

Så 3 Røde Bananer heter det fra nå av.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem. Min xbox internett adapter ser ut til å være et dårlig ekspemplar. Både på mitt nettverk og en kompis som jeg er med nå, får jeg veldig dårlig signalstyrke. Det er ikke noe galt med nettverket tror jeg, da det står både en PS3, PC og en Macbook Pro med omtrent full signalstyrke. Men på xboxen, får jeg elendig styrke og blir disconnecta fra live hele tiden.

*bump* Blir disconnecta fra live hele tiden. Prøvde med en bærbar pc som nett en liten stund for å teste å da fikk jeg mye bedre signal, så de må nesten være noe galt med med nettverk adapteren. Den skal vel være bedre?

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem. Min xbox internett adapter ser ut til å være et dårlig ekspemplar. Både på mitt nettverk og en kompis som jeg er med nå, får jeg veldig dårlig signalstyrke. Det er ikke noe galt med nettverket tror jeg, da det står både en PS3, PC og en Macbook Pro med omtrent full signalstyrke. Men på xboxen, får jeg elendig styrke og blir disconnecta fra live hele tiden.

*bump* Blir disconnecta fra live hele tiden. Prøvde med en bærbar pc som nett en liten stund for å teste å da fikk jeg mye bedre signal, så de må nesten være noe galt med med nettverk adapteren. Den skal vel være bedre?

 

 

Prøvd med en annen adapter? Prøvd adapteren på et annet nettverk?

Prøvd å flytte xboxen litt?

 

Om det er noe feil med adapteren, så ta kontakt med forhandleren du kjøpte den av.

 

Signalstyrke:

Noen 2.4 GHz saker i nærheten? (mikrobølgeovner, trådløse telefoner etc)

Noen større metalliske saker mellom xboxen og trådløse?

 

Den nettverksadapteren er kanskje ikke den beste i verden, men den skal fungere helt ok!

 

Ta å test de sakene jeg skrev over bare for å se litt nærmere hvor problemet ligger.

Kan sikkert prøve med en annen adapter i morgen, har en kompis som har en sånn som sikkert kan låne meg den. Har prøvd adapteren på flere nettverk, både med og uten kryptering. Prøvd å flytte xboxa, ja.

 

Nei, skal ikke være noen 2.4 GHz ting i nærheten.

Lenke til kommentar
Prøv uten HDD og se om den fortsatt fryser (standard sak vi ber deg sjekke før vi tar inn på reparasjon).

 

Har Arcade, så tviler på at det er problemet. ;)

Blir forresten garantien automatisk brutt med en gang man åpner Xboxen, uavhengig om noe er gjort innvendig eller ikke?

Lenke til kommentar
Prøv uten HDD og se om den fortsatt fryser (standard sak vi ber deg sjekke før vi tar inn på reparasjon).

 

Har Arcade, så tviler på at det er problemet. ;)

Blir forresten garantien automatisk brutt med en gang man åpner Xboxen, uavhengig om noe er gjort innvendig eller ikke?

 

 

Ja, nå skal jeg ikke si noe helt sikkert, men jeg mener at garantien blir brutt. Er slik med fleste elektroniske apperater

Lenke til kommentar
Spørsmål: Finnes det en HDMI-kabel til xbox for å splitte ut lyden til RCA-phono? Skal oppgradere skjermen på rommet til samsung T260, og har en fin stereoforsterker fra før av. så vil gjerne plugge xboxen inn i DVI/HDMI porten, ettersom PCen min bruker VGAen.

 

http://cdon.no/spill/xbox_360_hdmi_av_cabl...icrosoft-873182 ?

 

Takker og bukker! Er det samme produkt som:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21210

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...