Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lar det seg gjøre å bruke dem norske tegnene på tastaturet?

Bruker ett trådløst logitech tastatur. får ikke bruke ÆØÅ der.

Da ligger nok ditt håp i Microsofts Chatpad. Har produktet selv og er veldig fornøyd!

 

Takker for tipset, men hadde ett håp om at det funket med andre tastatur da.

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis har et problem, når vi skal spille sammen over xbox live får vi ikke koble til party. Vet at det er noe brannmur konfigurasjoner som må gjøres men er det non som har en link til en guide eller noe?

 

Porter som skal åpnes:

http://support.microsoft.com/kb/908874

 

Guide: Dessverre ingen kunnskap til dette. Sjekk forumet (http://portforward.com/ eller noe er en side mange anbefaler som hjelp)

 

Lykke til!

 

Takk for svar, av en eller annen grunn så funket det bare helt plutselig, men det er nok bare midlertidig, skal se på linken å få prata med fattern om det :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis strømforsyninga mi ikke lyser i det hele tatt, er den da død? Xboxen vil nemlig ikke på lenger... Dritrart egentlig, fordi den funka her om dagen og den kan da ikke bare bli ødelagt sånn uten videre? Er det kanskje noe feil med sikringene? Har prøvd alt av strømkontakter, fortsatt null lys.

 

Har denne power supplyen, altså med to tagger i hullet...

 

Hmmz, rart... Noen som har noen ideer om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Lar det seg gjøre å bruke dem norske tegnene på tastaturet?

Bruker ett trådløst logitech tastatur. får ikke bruke ÆØÅ der.

Da ligger nok ditt håp i Microsofts Chatpad. Har produktet selv og er veldig fornøyd!

 

Takker for tipset, men hadde ett håp om at det funket med andre tastatur da.

Skjønner godt det ;) Men chatpaden er ikke så dyr. Sjekk prisguide.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem. Min xbox internett adapter ser ut til å være et dårlig ekspemplar. Både på mitt nettverk og en kompis som jeg er med nå, får jeg veldig dårlig signalstyrke. Det er ikke noe galt med nettverket tror jeg, da det står både en PS3, PC og en Macbook Pro med omtrent full signalstyrke. Men på xboxen, får jeg elendig styrke og blir disconnecta fra live hele tiden.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har et ganske stort problem. Xboxen min frøs plutselig for et par dager siden da jeg spilte Guitar Hero. Da jeg skrudde den på igjen fikk jeg E74 error. Jeg skrudde den av og på igjen, og da fikk jeg RROD. I går kveld fungerte xboxen mirakuløst igjen, men den fryser til stadighet, som oftest når jeg setter inn spill, laster spill o.l.

Mao. er den ikke helt i orden. Problemet er at hvis jeg sender den inn, og Microsoft skrur på den på og den fungerer, så sender de den vel bare tilbake?

Lenke til kommentar
Lar det seg gjøre å bruke dem norske tegnene på tastaturet?

Bruker ett trådløst logitech tastatur. får ikke bruke ÆØÅ der.

Da ligger nok ditt håp i Microsofts Chatpad. Har produktet selv og er veldig fornøyd!

 

Takker for tipset, men hadde ett håp om at det funket med andre tastatur da.

Skjønner godt det ;) Men chatpaden er ikke så dyr. Sjekk prisguide.

 

Finner ikke chatpad med norske tegn... Link noen?

Lenke til kommentar

Snublet over en annonse på qxl.

Teksten var som så:

 

 

Call Of Duty, World at war.

 

Har ikke Xbox og kan ikke sjekke om dette er en orginal, se bilde.

 

Du 'kjøper' denne auksjonen for å sjekke at DVD'en fungerer på din UMODIFISERTE XBOX , da uorginale DVD'er ikke skal fungere på umodifiserte Xbox-maskiner??

 

Krav til auksjonen er at jeg får en tilbakemelding på om denne DVD fungerer på din UMODIFISERTE XBOX.

Jeg betaler portoen på denne. Du betaler ingenting.....din jobb er å prøve platen(og beholde den) og gi en tilbakemelding til meg.

 

Oppyller du disse kravene(umodifisert xbox og tilbakemelding), trykker du kjøp nå.

 

Så nå er spørsmålet, kan en slik plate på noen måte ødelegge xboxen?

Er jo noe som heter at vist noe er for godt til å være sant så er det som oftest det...

Lenke til kommentar

Leste på en webside der en hadde pratet med MS support, og MS svarte at i mangen av tilfellene der 3 Red Rings har oppstått har også kunden brukt Intercooler.

 

Og ifølge support skal MS nå slutte å ta imot 360er som har brukt disse kjølerene siden de er ikke et offisielt MS produkt, de kan se dette ved at intercooler lager merker (og ofte svi merker) der den fester seg bak i boksen. Siden boksen også benytter seg av strøm via inntaket bak resulterer dette i ustabil strømførsel og årsaker problemene til 360.

 

MS anbefalte han å heller kjøpe et kjøle vifte som bruke USB tilgangen og festet seg på siden av konsollen og ikke bak.

 

Men har MS noen offisielt kjøle system til 360?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...