Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anklagd for å true annen elev med kniv, mektig lei av anklagene mot meg nå!


PyrionZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom igjen gutter, gi no gutten heller noen tips om hvordan han skal komme seg ut, istendenfor å hakke ned på han.. Kanskje han ikke har gjort en drit? Grow up ppl..

 

Natta :blush:

 

Enig. Hvorvidt man tror på OP er vel egentlig ikke så relevant. Da får man heller la være å poste. Nuvel, jeg merker jo i holdningen til OP at han er ganske defensiv, og virker også litt hissig. Disse tingene er dog ikke mot noen regler. Det jeg anbefaler er å be rektor om et møte med disse folkene som har anklaget deg, under kontrolerte forhold. Der spør du pent og høflig om hva de mener har skjedd. Så gir du pent og høflig din egen versjon, uten å hisse deg opp, banne, si du er drittlei av anklager, etc. Bare forklar pent hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

er jo bare å be de gutta over på kaffe og kaker. så setter du deg ned å prater med dem om saken.

sette på litt koselig musikk, så skal du se alt løser seg.

 

Nei for faen! hold ut til siste dag, så tar du å legger en bra plan for å knuse de drittunga!

HATER sånn små forbanna drittunger som tror de eier verder å kan gjøre hva de vill!

take em down!

 

Hvis du får nedsatt i orden og oppførsel pga dette , er det på tide å lage en større sak ut av det!

 

Edit : Støtter stilen din 100% ;)

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du egentlig hvis du tror skolen er den eneste institusjonen som kan sanksjonere hans handlinger?

 

 

jada , det er nokk av "party poopers" her i verden.

så hva er din brilliante ide for å få dem til å holde kjeft da?

å husk. vold er ikke et alternativ!

Lenke til kommentar
Har jeg ikke allerede outlinet det jeg mener er beste løsning?

 

 

jo sorry , my bad. så ikke posten din ovenfor

men ja kan også funke det.

 

men jeg bare husker "sånne" type mennesker fra når jeg gikk på skolen. mener å huske at et møte med rektor ikke pleide å hjelpe. får håpe han har litt flaks med disssa gutta da. får håpe de er redd for rektor å klarer å holde kjeft etter møte:)

Lenke til kommentar
Det jeg anbefaler er å be rektor om et møte med disse folkene som har anklaget deg, under kontrolerte forhold. Der spør du pent og høflig om hva de mener har skjedd. Så gir du pent og høflig din egen versjon, uten å hisse deg opp, banne, si du er drittlei av anklager, etc. Bare forklar pent hva som har skjedd.

 

garantert det aller lureste.

Lenke til kommentar
Måtte på rektors kontor i dag, der jeg fikk høre at jeg hadde truet en annen elev på skolen med kniv! Noe jeg selvsagt ikke har!

Har du kniv? Hvis ikke, er det en usaklig anklage. Hvis du derimot har med deg kniv på skolen, eller noe annet som kan brukes som våpen, kan det i seg selv oppfattes som en trussel.

 

Juling ell?

Wow, en trussel.

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...