Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen awesomeness-tråd


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Transformers er jo et mesterverk. Er det noe jeg vil vise frem til venner på bluray så er det transformers. Og det samme skjer nokk med denne. :)

 

Kunne ikke vært mer enig ;) Hvis det er en film jeg skal vise frem til venner på TV og anlegget så er det Transformers! :new_woot:

 

Jeg synes forøvrig at både The Rock, Bad Boys 1 & 2, Pearl Harbour, The Island og Transformers er alle konge filmer! :)

 

Så hvis det fortsetter sånn blir det bra :thumbup:

 

EDIT: La til noen filmer :p

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Hvis Bay skjønner at han ikke er Spielberg (eller bare ikke lar Spielberg være med), at Optimus ikke er E.T, at actionscener godt kan dvele litt (i hvert fall til vi skjønner opp og ned) og at vi som lekte med Transformers da vi var små faktisk har blitt en del eldre siden den gang, kan dette bli riktig så bra. Ellers er jeg redd dette blir en bra demodisk til hjemmekinoen, men ikke så mye mer.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Pearl Harbor prøver jeg å fortrenge, burde lagt inn filter mot den filmens navn her på forumet :wee:

 

Bay må holde seg til det mer lekende useriøse. Det er hans perfekte arena. Han er ikke akkurat egnet til å lage Max Manus og lignende...

 

Jeg skal innrømme at kjærlighetssekvensene er noe dryge og langt fra fantastiske. Men actiondelen i filmen trekker det hele opp så mye at det ikke har noe å si.

Lenke til kommentar

Jeg klarte bare ikke å komme over det at det virket som for meg at han prøvde å gjøre en tragisk hendelse til en "kul og eksplosiv affære" i Pearl Harbor. Det virket som om han prøvde å gjøre det til noe awesomeness. Historiske tragedier bør man ikke prøve å bruke den formelen på i mine øyne.

 

Derfor bør han holde seg til fiksjon og knallkonsept som robotromvesen som kan forvandle seg til gadgeds og biler mens de skyter med laser og serverer "floskler og selvfølgeligheter" :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...