Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen awesomeness-tråd


Dotten

Anbefalte innlegg

Dere kan forresten lese svar fra Orci (manusforfatter til filmen) i denne over 200-sider lange tråden:

http://www.tfw2005.com/boards/transformers...-questions.html

 

Det er også mulig å stille spørsmål :)

 

Han virker som en grei kar. Har mye bra å si om filmen, mer mytologi denne gang. Angående spørsmål om Bay så sier han "Bay is Bay", så det blir nok positivt for noen av oss og negativt for andre. Filmen blir også lengre enn den første tror han, noe han ikke liker helt. Men ellers veldig positiv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere kan forresten lese svar fra Orci (manusforfatter til filmen) i denne over 200-sider lange tråden:

 

Ja, noe vettugt stod det jo der: Welcome Mr. Orci. Seriously though... run away. Run far away... everyone here is insane.

 

 

Stemmer det forresten at du fikk en cameo i oppfølgeren etter å ha sendt Bay denne hjemmevideoen av deg selv i dagligantrekk? :grin:

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Den animerte gif'en av Bay der ser ut som om han staver seg fram mens han slipper en diger stinkende fis som flammer opp bak han.

 

Som på sett og hvis er en god beskrivelse på det meste av hans filmmakeri også.

 

Jeg tolker det slik at han driter gull?

 

Ingen Bay-fan, men jeg kan ikke unngå å bli litt spent likevel, denne filmen ser ut til å bli en liten begivenhet. Selv om jeg ikke hoppet i taket av den forrige, og definitivt ikke er noen Shia-fan. Ser ikke at dette kan bli dårlig, dog.

Lenke til kommentar

Bay is epic :)

 

Selv de som ikke liker karen klarer ikke la vær å holde seg unna. Som Sokrates så verdsetter jeg deres motsatte synspunkt. De fungerer som kontrollinstans for min egen elskbare oppfattelse av Transformers. Jo mer de klager, jo mer bekrefter det overfor meg at filmen er epic og storartet. Stå på!

 

Jeg mistenker mange skap-Bays der ute. Det gjelder bare å utvide horisonten sin og lære seg å forsvinne inn i filmens univers :wee:

 

Computerwelt: Bare i scenen med Prime-Time ser man en haug med stakkars fleshlings stryke med i eksplosjoner (elskbart at bilen som flyr eksploderer i ren 80-tallsstil bare den berører bakken).

Lenke til kommentar
Selv de som ikke liker karen klarer ikke la vær å holde seg unna. Som Sokrates så verdsetter jeg deres motsatte synspunkt. De fungerer som kontrollinstans for min egen elskbare oppfattelse av Transformers. Jo mer de klager, jo mer bekrefter det overfor meg at filmen er epic og storartet. Stå på!

 

Jo mere folk lirer av seg at Transformers er epic og storartet, dess mer dust synes jeg at Bay er. Stå på!

Lenke til kommentar
Ellers, kos kos for mannfolk:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hva heter de filmene i klippet igjen?

 

Husker søren ikke hva de heter.

 

Den første tror jeg er den med Nicholas Cage i hovedrollen med handlingen ute på The Rock.

Men husker søren ikke de andre...

 

*skamme seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...