Robz Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Hei, jeg og noen kamerater tenkte snart å lage et lan, men for det første må vi ha noe å lane... da tenker jeg på kule spill som vi eventuelt kan spille gratis og eventuelle spill som vi kan ha Lokal lan på... Spillene kommer til å bli lastet ned ulovlig, så derfor må jeg ha spill som man kan spille på lokalt lan... siden da funker det ikke å spille på nett, ellers vis dere anbefaler noen kule gratis spill så bare å si ifra... håper på hjelp så vi kan skaffe oss noen bra spill Her er noen forslag så langt: WoW - Privat server Battlefield + Sandbox.. Trenger flere forslag Har tenkt litt på Warcraft men vi liker ikke så godt Strategy spill.. Takker for hjelp å svar...
koots Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Piratkopiering og lignende er ikke lov å diskutere her...
SpecialForce Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Dette er rett og slett den værste LAN ideen jeg har sett. "alle spill vil bli lastet ned" Rapportert..
TSP Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Oi da! Kanskje dere skal bruke Lanet til å sette dere inn i retningslinjene til Diskusjon.no? Selg boller og saft, løp til nærmeste spillbutikk eller kjøp på nettet så dere kan laste ned lovlig - om dere gjør dette kan dere kose dere med god samvittighet . #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. https://www.diskusjon.no/guidelines Tråden stenges. Endret 31. januar 2009 av TSP
Anbefalte innlegg