Gå til innhold

Gode spill til LAN... ^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og noen kamerater tenkte snart å lage et lan, men for det første må vi ha noe å lane... da tenker jeg på kule spill som vi eventuelt kan spille gratis og eventuelle spill som vi kan ha Lokal lan på... Spillene kommer til å bli lastet ned ulovlig, så derfor må jeg ha spill som man kan spille på lokalt lan... siden da funker det ikke å spille på nett, ellers vis dere anbefaler noen kule gratis spill så bare å si ifra... håper på hjelp så vi kan skaffe oss noen bra spill

Her er noen forslag så langt:

WoW - Privat server

Battlefield + Sandbox..

Trenger flere forslag

Har tenkt litt på Warcraft men vi liker ikke så godt Strategy spill..

Takker for hjelp å svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oi da! Kanskje dere skal bruke Lanet til å sette dere inn i retningslinjene til Diskusjon.no? ;)

Selg boller og saft, løp til nærmeste spillbutikk eller kjøp på nettet så dere kan laste ned lovlig - om dere gjør dette kan dere kose dere med god samvittighet :fun: .

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

https://www.diskusjon.no/guidelines

Tråden stenges.

Endret av TSP
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...