Gå til innhold

Ny spillside under utvikling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her minner meg om da Kanal4 skulle overta sendefrekvensene til P4 og P4 kuttet ut sine sendinger 1 uke før tiden slik at folk skulle stille om radioene sine til den nye frekvensen.

 

Her kutter Edda ut gamer.no før tiden før de har rukket å få opp sine nye sider...takk for samarbeidet my ass.

 

Ønsker gamer.no lykke til, hvaskaljeghete kan hete kapitalistiskegrinebitere.no

Lenke til kommentar

Blant annet har vi nå fått på plass en dedikert videojournalist i Tek.no-nettverket, slik at vi endelig får satt fullt fokus på videotester, både av spill, mobiltelefoner og bærbare-PC-er – for å nevne noe.

 

 

Mobiltelefoner og bærbare pcer er greit, men vi har nok av videotester av spill far før av. Videotester er en uting når det gjelder spill (og film forsåvidt), da du får ofte så grådig mye fortalt deg, og du får se og høre om alle våpnene etc du kan få tak i. I skrevne anmeldelser kan du ihvertfall hoppe til hvilken del du vil. Min mening i alle fall... Men på den andre siden så har vi ikke så mange norske videoanmeldere...

 

Kommer nok fortsatt til å holde meg til gamer da de holder høy kvalitet på de skrevne anmeldelsene, men heller titte innom hør av og til, som med spillmagasinet etc.

 

Du kan jo spole i filmen...

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Er veldig spent på hva som skjer med den nye spillsiden. Jeg vet nå at det er flere entusiaster i dette nettverket og håper dette medfører at enda flere får innpass. Kanskje vi får se artikler/tester fra noen av spillforumets dyktige brukere?

 

Så lenge brukerne/leserne involveres mest mulig så blir nok dette bra! Time will tell :)

Lenke til kommentar

Håper den nye sider satser mer på video enn gamer og de fleste andre norske spillsider gjør. Da mener jeg hovedsakelig intervjuer, features og anmeldelser. Og aller mest ønskelig er en ukentlig/måntlig video podcast type invisible walls, eurogamer tv show, 1up show osv. Man finner ikke gode norske produksjoner av slike. Kanskje på tide da?

 

Men siden dette blir en nyoppstartet side som kanskje vil fokusere en del på brukerlaget innhold så er det vel heller lite sannsynnlig. Men kanskje etterhvert.

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er overrasket over at det her er Edda som får skylden for å være grådige, og kjøre ting på dunken. Jeg har det inntrykket at et samarbeid med en stor aktør som Edda har like mange fordeler som det kanskje har bakdeler, når det kommer til backing og utvikling. Nå var det jo et jevnt fordelt eierskap på Gamer.no, og når man da ikke kommer til enighet om ting (økonomi) så sier det seg jo selv at det er to parter som begge står på kravene sine. Skal skylden fordeles, så får det fordeles jevnt i allefall.

 

Jeg ser absolutt ingenting i veien for at Edda kan klare å diske opp med et fullgodt tilbud, om vi bare er villige til å vente litt, for det tar faktisk tid. Gamer.no har vært til stede i mange år. Det er synd om samarbeidsproblemene skal gå utover noen av partene. Det optimale hadde vært om brukerene var villige til å benytte seg av de tilbudene de får, og med det også fortsette å gjøre diskusjon.no til det beste tilbudet i Norge.

 

Dette innlegget kom altså fra meg, som en bruker gjennom flere år, og har ingenting med det at jeg er moderator å gjøre, som er et verv basert på frivillighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har ganske mange forslag siden jeg bruker mye tid på å skrive fra før av, har dype tanker.

 

Forslag:

 

SpillBingen

SpillHallen

SpillVekta

SpillAvisen

Premium

Gamepile

Ammo

GameBunker

Edda Spill

Edda Games

Edda Gamer

Aqua spill

Norsk Spilldiskusjon

NitroGamer

Gamepower

Giochi.no (italiensk for spill)

HW Spill

Spill kanalen

FPS.no

Gamers Heaven

Generation Gamers

Generation Gamer

Gamers Bay

Spill Generasjonen

Spill Redaksjonen

Number One

Grand Gamer

Hazard Gamer

Spillets Kultur

Norsk Gaming

Norsk Spillkultur

Spill Reportasjen

Spillenes Himmel

Spillernes Havn

Spillenes Havn

Quadron

Gnimag Segron

Olympus Gaming

Valhalla Gamers

Gamers

Spill Entusiastene

Tek Gaming

Spillenes Nyheter

Spillernes Verden

Gaming World

Game Vision

Ultra Gamer

Triangle Gamer

Call of Gamers

Spill NeXus

S.M.A.C.K* *Spill,Mods,Anmeldelser,Community,Klaner*

 

Osv... det er bare noen av de jeg tenkte på.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...