Gå til innhold

Ny spillside under utvikling


Anbefalte innlegg

Se all skryten wheelman fikk på sin artikkel idag! *skryt*

Og ikke minst dekningen av GNU/Linux/OSS av Robin! *skryt*

 

Generelt er det mye glød rundt dette tema, og selv små nyheter kan starte en stor diskusjon i forumet under. Men agurk-nyheter er ingen vits i å publisere (dette kan gå til tek.no?), skriv heller en guide om SSD og HDDens utvikling eller noe annen god søndagslesning! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, noen andre som har problemer med tek.no/hvaskaljeghete? Jeg får bare en blank side.

 

For det andre, jeg har aldri vært noen fan av tek.no som skal blande seg over alt, stenge kulturo.no, og skape tek.no/audiovisuelt etc. men det er idet minste ryddig. Hva med bare Tek.no/Spill?

Lenke til kommentar
Unnskyld, men ÉN enkelt journalist som skal anmelde spill, PC-er, mobiltelefoner og laptoper? Hvilket supermenneske er dette snakk om? Det er jo vanskelig nok å finne enkeltpersoner som klarer å skrive om både XBox og Playstation objektivt.

 

Tror det er snakk om en journalist som blir ansvarlig for video-anmeldelser, på samme måte som at jeg dekker GNU/Linux og OSS. Det er ikke BARE jeg som skriver om dette, de andre journalistene slipper til, selv om jeg skriver det meste og smekker dem på fingrene når de skriver feil ;)

 

Det kan også godt tenkes at videojournalisten er ansiktet i video-anmeldelsene mens selve anmeldelsen blir skrevet av en spill/amobil/akam/hardware/audiovisuelt skribent, men dette er bare noe jeg TROR. TROR også at skriftelige anmeldelser blir tilgjengelig sammen med video-anmeldelsene, ihvertfall i begynnelsen.

 

For øyeblikket er ikke alt klappet og klart, så hvis dere har noen idéer til hvordan video-anmeldelsene skal gjennomføres, eller hvordan den nye spill-siden skal gjennomføres, så er det bare å vise engasjement og sende en mail eller skrible i forumet. Howard og resten av Tek-redaksjonen tar hvert eneste forslag seriøst, selv om de ikke alltid har tid til å svare på innleggene. :)

Lenke til kommentar
Hva faen er vitsen med å skilles fra gamer.no for så å lage seg en ny en med en gang? Det sier jo bare litt om hvor avhengige tek.no er av en spillside! Jævla bra Tek, denne gangen har dere virkelig tråkka rett i ruka mens den fortsatt var varm! :wallbash:

 

Du burde lese litt mer før du poster:) tips til neste gang. Dette var ikke en avgjørelse fra en side men heller en uoverensstemmelse fra begges side.

Lenke til kommentar
Men det er mange som ser ut til å ønske seg en omlegging av profilen til nettstedene, og det må vi ta alvorlig og følge opp. Jeg ser for meg at vi bl.a. kommer til å kjøre mer inngående leserundersøkelser for å finne ut hvor skoen trykker.
Flott, utrolig flott. Det er noe som har murret ganske lenge blandt brukerene en rimelig god stund og det mangler litt feedback i tilbakemeldingskategorien til de fleste nettsidene egentlig noe som jeg mener er utrolig viktig hvis en skal i det hele tatt være opptatt av hva leserene skriver og mener. Selve forum-delen får en utrolig bra feedback på noe som har resultert i Dotten og Co som måtte ha tatt en fast arbeidsplass der, så mitt råd er iallefall å holde dere ofte innom tilbakemeldingskategoriene og er det et eller annet dere redaksjonelt eller som skribenter kunne ha ønsket å diskutere så kom med det for brukerene her inne vil mer en gjerne komme med forslag :)
Lenke til kommentar
Hva faen er vitsen med å skilles fra gamer.no for så å lage seg en ny en med en gang? Det sier jo bare litt om hvor avhengige tek.no er av en spillside! Jævla bra Tek, denne gangen har dere virkelig tråkka rett i ruka mens den fortsatt var varm! :wallbash:

 

Hjelpes, poenget er jo at Gamer og Edda ikke var enige når det gjaldt drift og sånt, så Gamer begynner for seg selv. HW-nettverket trenger jo en spillside, og siden de altså ikke samarbeider med Gamer lengre må de lage en ny.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...