Gå til innhold

Ny spillside under utvikling


Anbefalte innlegg

For å si det som det er så vet jeg ganske sikkert hva nytt domene blir......

om edda velger å bruke det...

 

Siden edda media i November i fjor kjøpte domenet (riktignok to aktuelle),

sikkert etter gamer.no tvisten startet...

 

Domenekjøp/eierinformasjon er åpen informasjon som kan finnes av alle...

 

Tviler egentlig. I det edda går fra gamer tror jeg det er liten sansynelighet for at det skal hete gamer.no igjen.

 

OT: Wiiitch! :p

Jeg skrev ingen steder at jeg trodde det skulle bli gamer.no

(Spesielt siden gamer.no tilhører gamer.no redaksjonen...)

De to jeg hintet til i den posten var aspill.no og agamer.no, uten å nevne de... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med deg thelomen..... Tek.no har rett og slett driti på draget med å skvise ut gamer.no

 

Hvor får så mange det fra at Tek.no har skvist ut gamer? Jeg klarer virkelig ikke se for meg at det er det som har skjedd her... Tror du dette er lett for noen av partene? Det var jo en velfungerende side, innholdsmessig, og sannsynligvis også økonomisk sett. Vil tro at ingen av partene synes dette var ønskelig.

Lenke til kommentar

Min mening:

 

www.tek.no/hvaskaljeghete

www.tek.no/audiovisuelt

 

Slike adresser er flotte, men synes de hadde vært enda bedre om det hadde vært slik:

 

www.hvaskaljeghete.tek.no

www.audiovisuelt.tek.no

 

Problemet ligger i at de nye sidene som blir laget, eller allerede eksisterer for den del, blir prakket på et rart navn vi egentlig ikke kjenner (tek.no). Derfor kan eget domene også være fint. Til navneforslag har jeg følgende:

 

Aspill.no

 

akam.no og amobil.no er forkortelser jeg egentlig aldri har forstått, men det har bare blitt sånn. Hva med amotor.no? (Var ikke dette, om det ikke fortsatt er, en del av nettverket?). Å knytte a'er til de ulike sidene er i mine øyne bedre enn å knytte dem gjennom tek.no.

 

Og for guds skyld! Ikke la forsiden være artikler med intet annet enn overskrifter som tek.no og audiovisuelt. Det ser helt tragisk ut uten en liten ingress/brødtekst som forteller om saken, og dette er grunnen til at jeg ikke benytter meg av disse sidene. (Sært, hva? :new_woot: )

 

Ellers lykke til! Dere må få dere eget TV-program :D

Hawk

Lenke til kommentar
Hva med amotor.no? (Var ikke dette, om det ikke fortsatt er, en del av nettverket?). Å knytte a'er til de ulike sidene er i mine øyne bedre enn å knytte dem gjennom tek.no.
Amotor drives videre av Tinde.no. Følg med for oppdateringer. Tinde.no

Akersgata 28 A

0158 OSLO

Telefon: 21 00 81 00

E-post: [email protected]

Brukerstøtte: [email protected]

 

receiverEmptied=0; yourEmptied=0;

Ble vist spikern i kisten for amotor også dessverre.
Lenke til kommentar

Måten Edda Media har handlet her er skuffende. Detaljene og hvem som har skyld/mest/minst skyld kan jeg ikke uttale meg om, men å stenge av siden helt plutselig er utilgivelig. Har man en avtale, ja da har man en avtale... Jeg er spent på hva som skjer i tiden framover i forhold til ny spillside og holder døren på gløtt, men i utgangspunktet har dere mistet en lojal leser. Gamer.no har i flere år nå fremstått som den eneste virkelig gode spillsiden her på berget, og jeg kommer garantert til å fortsette å benytte deres tjenester.

Lenke til kommentar

Da var i alle fall ad-block på plass på alle Tek.no's sider. Ikke at jeg kommer til å stikke innom her så mye mer - det er den verste mafiavirksomheten jeg har vært med på - spesielt det at dere påstår at TST har brutt forumreglene ved å poste en tråd på *sin egen side*, samt at dere jevnt over sletter kritiske innlegg.

 

Hvem vil være med på noe slikt?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...