Gå til innhold

Ryggsekk med plass til PC og mye annet


Anbefalte innlegg

Halla

 

Har bytta til et treningsstudio som ligger like ved skolen nå, og skulle da gjerne hatt en ny ryggsekk som jeg kan ha både PC/lader, et par bøker, OG treningstøy i (bukse,genser,sko,et par flasker). Noen som et om en ryggsekk som er såpass romslig som har rom for laptop? Har lett en del, men kan ikke finne noen som ser ut til å være store nok.

En annen mulighet er jo seff å bare skaffe en slik "lomme" jeg ser noen har med plass til kun PC, og deretter legge den i en vanlig ryggsekk, men det er ikke helt optimalt. Noen so har noen gode tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tidligere HP Sportspack som var en romslig sekk med mulighet for opptil 17" maskin. Forøvrig svært robust og mange rom :)

 

Nå har jeg en smalere versjon, noe mer polstret, men betydelig mindre plass. I den gamle fikk jeg plass til 4 bøker, herunder en feit lovsamling, ekstra tøy, mat og maskin med tilbehør ;)

Lenke til kommentar
Hadde tidligere HP Sportspack som var en romslig sekk med mulighet for opptil 17" maskin. Forøvrig svært robust og mange rom :)

 

Nå har jeg en smalere versjon, noe mer polstret, men betydelig mindre plass. I den gamle fikk jeg plass til 4 bøker, herunder en feit lovsamling, ekstra tøy, mat og maskin med tilbehør ;)

 

Mange takk for tips, stakk å handla denne istad. Ser ut til at jeg får plass til det meste i denne =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...