Gå til innhold

Den store militære infotråden V2


aklla

Anbefalte innlegg

Jøss, det hadde eg ikkje trudd. Du imponerer HOK! :)

 

Det var forøvrig 36 soldatar med i NIS i fjord. Med tanke på kommentaren frå den offiseren eg snakka med, burde eg klare å gje eit godt inntrykk i løpet av dei 6 vekene (?) rekrutten varer, om eg gjeng inn for det.

Kan nemne at eg nettopp tok ein interesse test her på skulen, der ein kan sjå litt kva ein kan tenke seg å bli. Poster bilde under.

 

Slik det står no då, så blir det slik:

* Valet om å ta fyrstegongstjeneste fyrst, for så å fortsetje på befal?

* Gå rett på befal utan nokon form for trening eller kunnskap?

* Då eventuelt det valet om kva slag grein eg skal gå

 

Veldig vanskeleg å finne ut kva eg skal gjera, men kjenner eg tippar litt mot det å fyrst gå fyrstegongstjenesten, for så å gå vidare på befal fordi då har eg mykje erfaring, våpentrening, veit korleis det er å vere mening, og er då sikker på om eg vil fortsetje innanfor militæret eller ikkje.

 

Kan eg spørre kor gamal du er, og kva form for utdanning du tar? Og kva utdanning i militæret vil du vidare på?

post-198613-0-47773200-1299583055_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var deg ville jeg gått fgtj før befalsskole. Men dette er noe du må bestemme selv.

 

Jeg er 21 år, går bachelor i pedagogikk. Har store planer om å søke Fjernoppklaring, og driver for tiden og trener som en gal. Har to år igjen med studier, så jeg skal nok klare å komme i kjempe form før den tid.

Lenke til kommentar

Fjernoppklaring verkar også veldig interessant, men stussar litt på "Kunne sikkerhetsklareres for Hemmelig". Kva vil det seie, og korleis blir eg det? Fann ikkje noko nyttig etter det eg søkte på iallfall.

Må tenke litt på det, men eg kjem nok til å tippe over på fgtj i fyrsteomgang, for så å gå vidare på noko anna. Då har eg tross alt 1 heilt år til med trening og tenking før eg må bestemme meg noko nærmare :)

 

Så du kjem til å søke direkte på FO etter studiene, og utan nokon anna form for militær bakgrunn enn fgtj?

Lenke til kommentar

Fjernoppklaring verkar også veldig interessant, men stussar litt på "Kunne sikkerhetsklareres for Hemmelig". Kva vil det seie, og korleis blir eg det? Fann ikkje noko nyttig etter det eg søkte på iallfall.

Må tenke litt på det, men eg kjem nok til å tippe over på fgtj i fyrsteomgang, for så å gå vidare på noko anna. Då har eg tross alt 1 heilt år til med trening og tenking før eg må bestemme meg noko nærmare :)

 

Så du kjem til å søke direkte på FO etter studiene, og utan nokon anna form for militær bakgrunn enn fgtj?

Dette er ikke noe stress så lenge du ikke har kuka det til eller har en bakgrunn som er vanskelig å sjekke opp i (oppvokst i Mother Russia f.eks.). Alle vi som var på grensa ble klarert og autorisert til Hemmelig, så skal ikke være store saken.

Lenke til kommentar

Fjernoppklaring verkar også veldig interessant, men stussar litt på "Kunne sikkerhetsklareres for Hemmelig". Kva vil det seie, og korleis blir eg det?

å være sikkerhetsklarert for hemmelig vil si at du, med riktig autorisering, kan få info gradert til og med hemmelig.

Du må fylle ut ett 11 siders skjema for å få dette, med info om deg og din familie, dette sendes vel til NSM om jeg husker riktig...

Lenke til kommentar

Så du kjem til å søke direkte på FO etter studiene, og utan nokon anna form for militær bakgrunn enn fgtj?

Det stemmer. Er ikke en nødvendighet med befalsutdanning for å søke Fjernesk. I tillegg er det gode muligheter til å få et kortere befalskurs når man har kommet inn i varmen.

 

Altså, det er ikke 100% sikkert at jeg skal søke Fjernoppklaring. Jeg vil bruke de to siste årene av studiene på å trene og virkelig bestemme meg for hva jeg vil. Det værste som kan skje er at jeg finner ut at jeg vil noe annet, og er i god form.

Lenke til kommentar

hehe, ser den.

Veit du om eg skulle komme inn på NIS, får ein betale då? Evt. kor mykje?

 

Har tenkt å gå fgtj i fyrsteomgong (Prøve på NIS eller GSV), deretter eit friår med trening og reising, blant anna treningsleir i Thailand på 2mnd med Thai Boxing. Kanksje endå ein tur til Afrika også.

For så å søke befal eller anna militærutdanning om eg fortsatt er interissert i Januar.

 

Høyres det ut som ein god plan?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Det høres jo ikke dumt ut. Er tross alt du som skal gjennomføre dette, så hvis du vil gjøre det sånn, da gjør du det.

 

Lønna i NIS regner jeg med er som alle andre steder i fgtj; 145 kr dagen. + et evt korp. tillegg på 19 kr. Førstegangstjeneste er ikke til å bli rik av. Men i tillegg får man alt man trenger, så man trenger jo strengt tatt ikke penger. Men det gjør hverdagene litt bedre ;)

Lenke til kommentar

Dagpenger: 150

Dager i året: 365

Dimmegodtgjøring: 28 835

 

365 x 150 + 28 835 = 83 585

 

For fullført førstegangstjeneste får man altså drøye 83 000 minimum. For noen få kommer selvsagt tjenestetillegget for som medfølger korporalstillingen, og man kan og søke på flere forskjellige stønader dersom man har krav på det. For mer info om stønader, se Forsvarets informasjon om Økonomi under førstegangstjenesten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alpha: Hørtes ikkje vondt ut det.

 

Snakka med rådgivaren vår i dag, ang. utdanning i forsvaret og vidare karriere val.

Han ville råde meg til å prøve på befalskulen med ein gong, framfor å vente.

 

For å ta befal, så får eg 2 poeng + 4 alderspoeng, for fgtj får eg 2 + 2.

 

Har det veldig mykje å sei om eg tek MP i forhald til evt. seinare politikarriere? Er det mulig å vere ein av dei heldige som får gratis politiutdanning, om ein f.eks. er på GSV eller 2. Bataljonen?

Lenke til kommentar

Man er inne i 12 måneder stort sett, og betalingen er den samme for alle menige, uavhengig av sted, stilling og avdeling...

YYYY! På grensa får man et grensetillegg på rett over 50-lappen dagen, så jeg hadde 200 dagen i et halvt år. 6k i mnd. det. :)

Tillegg kommer i mange varianter, 150kr er tjenestetillegget i tillegg kommer evt. andre tillegg man får.

Jeg burde kanskje spesifsert det...

Lenke til kommentar

Alpha: Hørtes ikkje vondt ut det.

 

Snakka med rådgivaren vår i dag, ang. utdanning i forsvaret og vidare karriere val.

Han ville råde meg til å prøve på befalskulen med ein gong, framfor å vente.

 

For å ta befal, så får eg 2 poeng + 4 alderspoeng, for fgtj får eg 2 + 2.

 

Har det veldig mykje å sei om eg tek MP i forhald til evt. seinare politikarriere? Er det mulig å vere ein av dei heldige som får gratis politiutdanning, om ein f.eks. er på GSV eller 2. Bataljonen?

Det er nok ikke utslagsgivende at du har hatt MP i fgtj. Men det er jo såklart en liten fordel, da du har vært med på en del av det som blir lært bort på PHS. Men om det har veldig mye å si, så absolutt ikke.

 

Gratis politiutdanning? Tenker du på den ene plassen Krigsskolen har kjøpt opp på PHS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...