Gå til innhold

Den store militære infotråden V2


aklla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herr Brun skrev:
Du skal nevne alt. Hvis du trenger å spørre oss om du trenger å nevne det, skal det nevnes. Hvis du har hatt astma i barndommen, skal det nevnes. Har du diabetes eller ADHD skal det SELVFØLGELIG nevnes. Har du hatt operasjoner av noe slag, eller har hatt noen form for sykdomshistorie, skal det nevnes på sesjon.

 

Den er grei.

Hvor mye kan slike diagnoser eller allergier "trekke ned" for opptaket hvis man ikke går på medisiner?

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har lett godt, men har ikke funnet svar på dette spørsmålet enda (mulig jeg er dårlig til å lete): Dersom man ikke fikk karakter 9 i syn på sesjon, er man da nødt til å bruke briller/linser i rekrutten og førstegangstjenesten forøvrig, eller avhenger dette av karakteren man fikk på sesjon?

Lenke til kommentar

Har lett godt, men har ikke funnet svar på dette spørsmålet enda (mulig jeg er dårlig til å lete): Dersom man ikke fikk karakter 9 i syn på sesjon, er man da nødt til å bruke briller/linser i rekrutten og førstegangstjenesten forøvrig, eller avhenger dette av karakteren man fikk på sesjon?

 

 

Ingen kan vel tvinge deg til å bruke linser/briller. Dette må bli som du selv føler.

Lenke til kommentar

Jeg skal inn i garden i april. tingen er at jeg har fått dårlig syn siden sesjon(hvor jeg hadde kjempebra syn)

 

hva skjer nå? hørt at man tar en ny synstest når jeg kommer fram, men hva "skjer" med meg da? sender dem meg hjem? får jeg mye fler kjedelige vaktordninger? driter dem i det?

noen som kan svare meg på det? :)

 

takker og bukker

 

Probin

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mange av spoilerne fungerer ikke etter forumoppdateringen. Ellers en utmerket tråd for de som skal inn og er inne i forsvaret. Hadde innkallelse 17. mars 2010 på Madla og stortrives så langt ;)

 

Edit: Nvm. Av en eller annen grund trykket jeg på feil sted på spoilertaggen. :tease:

Endret av EspnV
Lenke til kommentar

Mange av spoilerne fungerer ikke etter forumoppdateringen. Ellers en utmerket tråd for de som skal inn og er inne i forsvaret. Hadde innkallelse 17. mars 2010 på Madla og stortrives så langt ;)

 

Edit: Nvm. Av en eller annen grund trykket jeg på feil sted på spoilertaggen. :tease:

fixed :)

tar denne her også.

 

tråden skal ikke brukes til generelle spørsmål og lignende, bruk denne til slikt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=460947

Endret av aklla
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...