Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yesda! Fikk jobben, skal jobbe i Merchandise og drar 20. Oktober :) Gleder meg

 

Gratulerer med jobb! Dem ringte meg også for ca en uke siden og lurte på om jeg hadde mulighet til å komme ned i enten oktober, november eller desember. Det sa jeg at jeg ikke kunne grunnet eksamener, men mulig at jeg kunne i desember. Da ba dem meg om å bare dra på det vanlige intervjuet 17 oktober, hvis ikke hadde jeg også fått telefon intervju. Hvor lenge varte telefon intervjuet ditt, og hva spurte dem om? Hadde du forresten noe valg hvor du ville jobbe?

Lenke til kommentar

Takk!

 

Telefonintervjuet varte i ca 10-15 minutter, og jeg fikk relativt lette spørsmål. Hvilke jobberfaringer jeg har hatt, hvordan jeg vil takle ditt og datt, om det er greit å bo i samme leilighet med flere personer, og dele soverom med minst 2, samt fortelle litt om kulturen fra stedet du er fra..

 

Bor i Bærum, så fortalte egentlig bare om Oslo, operaen, fjorden, holmenkollen, og noe annet nede på bærums verk..

 

Du velger mellom attractions, merchandise og Food&Beverage, og rangerer valgene dine fra 1-3. Jeg tok Merchandise som førstevalg og fikk det. Vet ikke hvordan det er i gjennomsnitt

Lenke til kommentar

Hva skal man sende med søknaden? Så noen skrev noe om kopi av rulleblad.

Skal man skrive i søknaden hvor man helst vil jobbe?

 

Når de ringer etter de har fått søknaden, er det bare for å si at man kan komme på intervju, eller er den telefonsamtalen som et lite intervju også? Hva sier de da?

 

Og hva skal man ha med på intervjuet?

 

Får man velge dato selv når man vil reise, elller blir man bare tildelt en?

Endret av knottsau
Lenke til kommentar

Send søknad her: http://www.internationalservices.fr/index....;act=apply#h_pg (fyll ut dette og legg ved søknad og CV)

 

Du skriver ikke hvor du vil jobbe der men når du kommer på intervjuet så fyller du ut 1, 2 og 3-valget ditt. (Søk food&beverage!)

 

Når de ringer er det som regel bare for å fortelle at du kan komme på intervju. Husker de spurte meg om jeg hadde noen tatoveringer, piercinger, rosa/blått hår osv... Hehe. Var ikke noe spesielt intervjuaktig over det.

 

På intervjuet kler du deg pent (dress/dressbukse/skjorte/skjørt). Husker ikke om du trenger å ta med noe spesielt, tror ikke det.. Men det får du evt. beskjed om.

 

Du sier at du kan innenfor en viss tid.. Feks "jeg kan dra mellom november og januar" også får du bare en reisedato til slutt. Jeg fikk først en dato jeg ikke kunne og sendte mail, dermed fikk jeg en dato 3 uker senere.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke si noe om Norge i søknaden. Bare fortell om deg selv. Det er det det handler om, å selge seg selv... Som en vanlig søknad.. Ikke vanskelig å komme inn dit altså, det kan jeg love deg.. Jeg var på bussen når jeg hadde tlf intervjuet, var ikke prepared i det hele tatt, men fikk jobben. Bare ikke drit deg ut.

Lenke til kommentar

Det står at man må være god i engelsk for å søke? Hva om man virkelig suger i engelsk? Får man komme på intervju likevel når de hører i telefonen at man er så dårlig? Og om man får komme på intervju, velger de da heller noen som er bedre i engelsk som får jobben? Vet jeg hadde blitt ti ganger bedre i engelsk etter å ha vært i usa en uke, men problemet blir jo å komme seg gjennom intervjuet.. :dontgetit:

 

Hva mener du med ikke drit deg ut? Hvordan driter man seg ut mener du? ;p

Endret av knottsau
Lenke til kommentar
Da er søknaden sendt, så nå er det bare å grue meg å vente til de ringer.

Hva eksakt sier de da? Gjerne et veldig detaljert svar på dette :D

 

 

Når dem ringer deg sier dem ikke noe spesielt. Forteller deg bare litt hva du skal ha med på intervjuet osv. Ikke noe å være nervøs for i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...