Gå til innhold

FEAR2 demo ute på marketplace!


SAS1984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var endelig FEAR 2 demoen lagt ut på marketplace. 758.86 MB. Holder på med å laste ned nå. Gleder meg noe sykt til å få testet dette, da FEAR 2 er 1 av de virkelig store spillene jeg ser frem til i år.

 

 

Gi en kjapp oppdatering når du har fått testet det! Er på jobb til 1600, så har lyst til å vite hva jeg har i vente!

Lenke til kommentar

Da var demoen gjennomført, og jeg må si jeg synest det var ganske kult.

 

Grafikken var helt ok. En del lav-teksturte gjenstander og omgivelser, mens andre igjen så rimelig greie ut. Likte lyssettingen og eksplosjonene i slow-mo.

 

Blodspruten fra fiender fremstod som en smule kunstig og pastell farget(ikke ulikt Gears of War), og det virket som om brutaliteten var tonet et hakk ned, i forhold til eneren.

 

Det var et bra utvalg med våpen i demoen (Som tok ca. 15 min å gjennomføre, første gang): Assault rifle, Sub-Machinegun, Shotgun, Sniper og Laser, men jeg synest lyden i automat-våpene fremstod som noe tam, og manglet "trøkket" fra FEAR1.

 

I tillegg var det en større variasjon i brettene, i forhold til det første (Som i hovedsak bestod av trange, klaustrofobiske kontor korridorer), samt en liten "Walker" seksjon, i slutten av demoen.

 

Alt i alt, så virket det kult, og det blir nok et kjøp, ettersom jeg var en stor fan av det første spillet i serien.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Det var med en rakettkaster.

 

Fant den nettopp selv, på min andre gjennomspilling på "Hard". Personlig må jeg si at jeg synest den vanskeligste vanskelighets graden i FEAR 2 demoen var betraktelig lettere, enn i FEAR1. (Men nå var dette bare en demo,så vi får nå se hvordan selve spillet blir. Men om det holdet samme vanskelighets grad, så kommer jeg nok til å start spillet på Hard, da jeg nesten ikke så noen forskjell på Normal og Hard.)

Lenke til kommentar

Kommer neppe til å kjøpe det med det første. Prøvde meg på en gjennomspilling av det første FEAR sammen med Erik, men det tok ikke mange minuttene før det havna på bytteklubben.no..:p

Har FEAR Files her men tør ikke spille det; og FEAR 2 er sikkert konge, men for pysene av oss.. :(

Lenke til kommentar
Kommer neppe til å kjøpe det med det første. Prøvde meg på en gjennomspilling av det første FEAR sammen med Erik, men det tok ikke mange minuttene før det havna på bytteklubben.no.. :p

Har FEAR Files her men tør ikke spille det; og FEAR 2 er sikkert konge, men for pysene av oss.. :(

 

Seriøst, det er mer skummelt å gå på rød mann på gata enn å spille Fear da.

Skjønner virkelig ikke at de oppbrukte midlene de bruker for å liksom gjøre en redd fortsatt skremmer.

Du trår over en usynlig grense, får et flash av en lita jente og litt hyl, thats it..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Hvis man hater den type spenning da? Er jo moro, men man skvetter så sinnsykt hver gang det skjer noe.. (vi spilte uten noe lys og med maks lyd. Tre minutter senere med åpent vindu, alle lys og dører åpne samt muta lyd. Det er noe med den tittelen.. :scared:

 

Kan skremmes godt av den riktige filmen/spillet jeg, men av Fear har jeg aldri forstått hva som var skummelt.

Denne demoen var lite skremmende og veldig forutsigbar, så ingen grunn til å la den ligge av frykt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Kan skremmes godt av den riktige filmen/spillet jeg, men av Fear har jeg aldri forstått hva som var skummelt.

Denne demoen var lite skremmende og veldig forutsigbar, så ingen grunn til å la den ligge av frykt i mine øyne.

 

Enig, skvatt dog en gang i løpet av demoen, og det virket som en random hendelse.

 

Snudde meg rundt en gang i kjelleren under skolen, og der sto plutselig Alma. Dette har kun skjedd en av tre ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...