Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg kom inn på Tech N9ne i Oslo som 16åring før sommeren. Er ikke verdens utfordring å ringe sjefen og si at du kan stå ved f.eks. lydbordet /bak scena / ved baren eler noe sånt. Så får du verve-lapp også må du bare ha med deg en over 25/ få en av de som jobber der til å skrive under at de har ansvar.

Lenke til kommentar

Nas skal til Tromsø i mars.

 

Jeg eksploderte bokstavelig talt i buksa.

 

Dessverre er jeg ikke gammel nok for utestedet han skal spille på, så jeg må kanskje ty til ulovlige midler for å få det med meg. Det er ikke hver dag en sånn bauta av en musiker kommer til lille Tromsø!

Skal også til Bodø samme mnd. Stor takk til Thomax og co for den bookinga!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nas kommer til Bodø, Tromsø, Trondheim, Bergen, Stavanger og Oslo. Bare slik at man får ned alle datoer, siden bare noen ble nevnt.

 

Mye bra hip-hop framover. DJ Premier spiller i Oslo 3. Desember, og nylig ble Busta Rhymes annonsert til Lillehammer 13. Desember.

 

Lenke til kommentar

Jeg kom inn på Tech N9ne i Oslo som 16åring før sommeren. Er ikke verdens utfordring å ringe sjefen og si at du kan stå ved f.eks. lydbordet /bak scena / ved baren eler noe sånt. Så får du verve-lapp også må du bare ha med deg en over 25/ få en av de som jobber der til å skrive under at de har ansvar.

 

Takk for tipset, tror jeg skal prøve det. Så forresten Nico D med et par kompiser på et utested, vi skaffet oss bare noen verger; en gjeng crack-sprengte negere som ikke akkurat var opptatte av å passe på at vi ikke mesket oss ved baren.

 

Blunt Ashes

http://www.youtube.com/watch?v=5Ggh_MBsvYc

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...