Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Ingen voldsom interesse for rap men har plukket ut en del favoritter blant veldig mye jeg ikke liker. Er det noen som har forslag og da aller helst tips til konkrete album som kan minne om noen av disse:

 

A Tribe Called Quest

Common

Jazzmatazz

Jurassic 5

Main Source

Nas

 

Førstepri er kreative beats.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen voldsom interesse for rap men har plukket ut en del favoritter blant veldig mye jeg ikke liker. Er det noen som har forslag og da aller helst tips til konkrete album som kan minne om noen av disse:

 

A Tribe Called Quest

Common

Jazzmatazz

Jurassic 5

Main Source

Nas

 

Førstepri er kreative beats.

Kanskje Jean Grae? Hu er kompis med Common og ga ut en plate som var produsert av 9th Wonder. Så både gode lyrics, spenstige beats og i samme musikalske bås som Common.

http://www.youtube.com/watch?v=vGke7Yu4pBc

Endret av Mastema
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tja, en del beats som er litt for pop for min smak. RZA sin produserte låt er fet dog, er vel favoritten min på albumet. Kanye's flow og lyrikk er helt ok, kunne vært langt bedre. Skuffende at albumet ikke var slik som først lovet, ordentlig boom-bap. Til tross for at RZA fikk en beat på albumet, forventet jeg fortsatt Pete Rock, Madlib, DJ Premier og Q-Tip som har vært nevnt innenfor produsering. De ble vel skjøvet til side for collab'en mellom Kanye og Jay-Z i stedet for.

Lenke til kommentar

bra at du liker det :D ! Litt off-topic her, men drev ikke du en musikk blogg?

 

Lovin the hell outta Kanye's nye album. Utrolig fete beats. Levde opp til hypen for min del i hvert fall. Hva med dere?

 

Ble ganske skuffa over at Madlib beatsa ikke kom med, men bestemte meg for å høre på skiva etter å ha hørt utallige folk skryte av den.

Føler at det er et ok album, typisk Kanye sound, men lyrisk sett kommer det svakt ut. Mange av gjestene på albumet har bedre vers/lyrikk enn kanye imo.

Endret av noisetank
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Da er Jedi Mind Tricks/Method Man & Redman konserten utsolgt. Mange her som skal dit? :)

 

Gleder meg så vilt!

 

Jeg. Gleder meg, Method Man & Redman leverer jo alltid et godt show.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...