Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Hvis det ikke finnes noen skate shop, så må vi jo fortsette å BETALE for sponsa items. Det er litt kjipt.

 

Edit: Secret Achievement

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Taste The Mongo 20gp-g.jpg Mongo Push 5000 times in career mode
Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ARGHH. har så lyst på skate 2!

Skate 1 er det spillet som har surret mest i ps3en min tror jeg.

Men nå har det seg sånn at jeg bare har 1000 spenn å leve på frem til 15. februar :S . så da blir det litt uaktuellt. :cry: . Har dessuten prince of persia, bioshock og dead space som er uåpnet i hylla :thumbdown: .

Får glede meg til lønning 1. Mars. da blir det ihvertfall innkjøp. hehe.

Lenke til kommentar

Lurer på om det er en "liten" bug i spillet mitt. For de som husker mega compound challenge med Danny Way. Jeg kommer ikke lengre enn til han, siden når jeg kommer i mål, og med mere poeng enn Danny, så bare restarter den. Så jeg får aldri fullført den Challenge-greia :(

(den tredje pro-challenge tror jeg)

Lenke til kommentar
Lurer på om det er en "liten" bug i spillet mitt. For de som husker mega compound challenge med Danny Way. Jeg kommer ikke lengre enn til han, siden når jeg kommer i mål, og med mere poeng enn Danny, så bare restarter den. Så jeg får aldri fullført den Challenge-greia :(

(den tredje pro-challenge tror jeg)

ta det rolig. . du er ikke den eneste som sliter meed han :)

Lenke til kommentar
Lurer på om det er en "liten" bug i spillet mitt. For de som husker mega compound challenge med Danny Way. Jeg kommer ikke lengre enn til han, siden når jeg kommer i mål, og med mere poeng enn Danny, så bare restarter den. Så jeg får aldri fullført den Challenge-greia :(

(den tredje pro-challenge tror jeg)

ta det rolig. . du er ikke den eneste som sliter meed han :)

Men... jeg sliter ikke med han på grunn av at han vinner.Det er bare det at jeg "vinner" ikke når jeg vinner.

Lenke til kommentar
Lurer på om det er en "liten" bug i spillet mitt. For de som husker mega compound challenge med Danny Way. Jeg kommer ikke lengre enn til han, siden når jeg kommer i mål, og med mere poeng enn Danny, så bare restarter den. Så jeg får aldri fullført den Challenge-greia :(

(den tredje pro-challenge tror jeg)

ta det rolig. . du er ikke den eneste som sliter meed han :)

Men... jeg sliter ikke med han på grunn av at han vinner.Det er bare det at jeg "vinner" ikke når jeg vinner.

 

Du må vinne 2 av 3 ganger ...

Lenke til kommentar

hmm. .klarte det nå. etter ca 40 forsøk uten hell gikk deet :)

 

tips: gjør ett sykt trix på det første hoppet så du får ca 10'000 poeng. så kjører du bare dritfort igjennom resten av løypa og i mål. kan godt trixe litt på veien og men prøv og ikke dett- da reker han og få poeng.

 

og til wulf: du er klar over at det er mer enn 1 runde? kjørte 3, vant 2 tapte en og kom da videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...