Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er ein stor THPS-fan, har spelt alt fr THPS2 til AW trur eg, mista litt tellinga, spelet før Project 8 iallefall.

 

Prøvde Skate 2-demoen i dag og kjente det var deilig å spele skateboardspel igjen. Spørsmålet er då korleis overgangen frå THPS til skate sitt styresystem gjekk for dykk andre. Eg prøvde i 15 minuttar, det er begrensa kva ein får inn i fingrane på den tida, men ein omstilling må til. Det eg likte best me THPS var å ralle rundt, halde comboer og føle at ein har full kontroll på brettet. Er det oppnåeleg i Skate eller er det så realistisk at det ikkje lar seg gjere like lett?

 

Vurderer å kjøpe Skate for ein billig penge, er det same styresystem der som i Skate 2?

Lenke til kommentar
Det eg likte best me THPS var å ralle rundt, halde comboer og føle at ein har full kontroll på brettet. Er det oppnåeleg i Skate eller er det så realistisk at det ikkje lar seg gjere like lett?

Nei, ikke like lett nei, men det lar seg gjøre. Man klarer for eksempel 360 flip lipslide "på kommando" etter en stund, selv om det kan være vanskelig på første forsøk, men det er jo egentlig bare realistisk det også.

Lenke til kommentar

Fy a meg! :mad:

ettter og ha vært innom 6 nutikker, 4 forskjellige kjeder og fått nei i alle butikkene blir jeg forbanna!

"nei, 360 versionen har ikke release før i morra". . . suck it biatches!! :realmad: (spaceworld, eb-games, gamestop og platekompaniet)

 

Så ender med at jeg må tilbake på bussen, sitte der i 20 min før jeg kommer til elkjøp megastore (hvor jeg jobber) og får kjøpt spille der for de har release i dag. slik som det skal være.!

 

<3 elkjøp

 

 

BTW: fikk lønning den 20. (15 laken :whistle: ) så jeg hadde råd til skate 2, og div annet (burn!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...