Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Fader også..nå ha jeg holdt på med den. can you spell girl i snart 4 timer. Hva er problemet til EA games? den challengen ødelegger jo hele spillet. Du er jo avhengig av å glitche (kjøre 540 som Aien ikke forstår). Hva slags spill er det som krever at du jukser for å vinne det?

 

Ellers så er spillet knallbra. men som sagt, can you spell girl ødelegger hele spillet for meg, i allefall inntil jeg har klart det.

 

Får se om jeg finner noen ting jeg kan flytte dit slik at de alltid tryner.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Can you spell Girl" Skal være vanskelig, du spiller tross alt skate mot noen av de beste skaterne i hele verden.. Er ikke meningen at det skal være lett...

 

Btw, Erik Koston reiser verden rundt og holder store runder med Games of SKATE. Hvis jeg ikke husker helt feil så ble han slått av PJ Ladd i finalen for noen år siden. Maaange syke triks de gutta tar.

Lenke til kommentar
Fader også..nå ha jeg holdt på med den. can you spell girl i snart 4 timer. Hva er problemet til EA games? den challengen ødelegger jo hele spillet. Du er jo avhengig av å glitche (kjøre 540 som Aien ikke forstår). Hva slags spill er det som krever at du jukser for å vinne det?

Var vel ikke så vanskelig? Klarte det på første forsøk, selv om jeg gjorde et par store flauser. De bailer jo til slutt.

Men det var vanskelig ja, jeg hadde SKAT på slutten.

Lenke til kommentar
"Can you spell Girl" Skal være vanskelig, du spiller tross alt skate mot noen av de beste skaterne i hele verden.. Er ikke meningen at det skal være lett...

 

Btw, Erik Koston reiser verden rundt og holder store runder med Games of SKATE. Hvis jeg ikke husker helt feil så ble han slått av PJ Ladd i finalen for noen år siden. Maaange syke triks de gutta tar.

 

Ja men når du ser på alle på nettet så sier jo de at du må ta 540 og sånn fordi det skjønner ikke bottene, altså..du må glitche bottene. jeg har prøvd å ikke gjøre det, prøvd alle mulige ting, de bailer jo aldri. så enten er det meninga at du skal glitche eller så er det meningen at du skal holde på til neste år.

 

tenker EA games tjener fett på den unlock all pakka, siden mange heller kjøper den fordi de vil bli sponsa av girl.

 

Er ganske irritert så beklager for et litt, whinete innlegg.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare bare å ta 540 på det lille hoppet der da

... nei det er det ikke. Kan noen forklare hvordan man gjør det? Tipper det er noe med å presse høyre stick til siden, men klarer aldri å få 540 (bare 360).

 

Du må "bare" klare og få maks høyde og holde til venstre\høyre med venstre stikk;)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at dem bailer aldri på egenhånd.. Altså det blir aldri min tur.. Veldig frustrerende!

 

Også er det en veldig irriterende bug som gjør at du bremser når du er i bånn av noen bakker, eller i starten på ett hopp :wallbash: Og det virker også som om den av og til ikke helt klarer å bestemme seg for om du skal grainde eller hoppe over. Blir vanligvis til at han hopper over desverre :thumbdown:

Men jeg alsker spillet forde :love:

 

BTW: Jeg står Regular :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...