Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Spiller det noen rolle om man står regular eller goofy da? Varierer på dette jeg, siden det går litt automatisk ettersom hvordan jeg lander osv.

har jo litt og si på hvilken vei en styrer right stick da, på regular jeg kickflip til venstre mens på goofy er det til høyre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller det noen rolle om man står regular eller goofy da? Varierer på dette jeg, siden det går litt automatisk ettersom hvordan jeg lander osv.

har jo litt og si på hvilken vei en styrer right stick da, på regular jeg kickflip til venstre mens på goofy er det til høyre.

 

Finnes ikke en "bedre" stil når det gjelder goofy eller regular. Det blir bare det som funker best for deg. Kan godt virke som goofy er den "beste" stilen i spillet ettersom det er litt flere goofy skatere de har fått med i spillet. I virkeligheten så er det vel ganske jevnt fordelt når det gjelder goofy vs regular.

 

Den eneste forskjellen jeg kan tenke meg er at de forskjellige stilene ikke alltid har muligheten til å ta samme triks på forskjellige spots... F.eks, en rail ned en trapp som står på siden, goofy kan ta FS triks mens regular bare kan ta BS triks. ;-)

Endret av electron84
Lenke til kommentar

Ah, er en del å sette seg inn i det med triksing og slikt. Har ikke peiling på skating fra før av, bare kjøpte meg spillet for det så sykt fett ut og det er det også. Men goofy og regular er et fett for meg. Tenker ikke over det mens jeg skater og ikke vet jeg hvordan jeg skifta fra goofy til regular og omvendt heller.

Lenke til kommentar

Har selv ikke kommet så langt at jeg bekymrer meg over hvilke spots jeg har tatt eller ei.

 

Men her er en som har skrevet ned alle spotsene, så kan du selv finne ut hvem du mangler...

 

 

These are not listed in any particular order, and I will also tell you where the two are that I find to be the hardest to find. All others you should find fairly easy while just skating but if you need help.

 

1. Rock the Gap

2. Mini-Mega Redux

3. Lilypads

4. Thrice in the Hubba

5. The wall

6. Off street

7. Books

8. Glass Awning

9. By the Bridge.

10. Alphabet

11.Razor's Edge

12. Welcome Hut.

13. Poop Deck Pool

14. Bus Stop

15. Winged Bench

16. Manny Hip Set

17. The statue

18. Urban Curves

19. Getting Technical

20. Swiss Cheese Moon

 

21. No Need for Speed- this one seems hard to find but it really is not. Just go to the top of the dam and jump down into the spillway. As you work your way down the spill way you will see it pop up saying you find the spot. I am not a hundred percent but I believe the spillway splits at one point if it does than stay to your left and go through the tunnel which will bring you right out to the spot. ( you actually had to go through this for a king of the hill death race, but for some reason it doesn't bring it up at that point that you found it.)

 

22. ((les avsnittet under også)) Stink Pit- Travel to the Welcome Hut spot, head past the welcome hut spot and continue down the main road. After a short amount of time you will come to the first construction zone on your left. You will see two stone blocks on each side of the path, and then three tubes stacked together behind the stone blocks. Go through one of the tubes and as soon as you do there will be another short tube right in front of you. Stop before you go through this second tube. If you look to your left you will see a set of stairs that lead to a long tunnel. Work your way down the tunnel and it ends in the stink pit spot. ( You have probably gone past this a hundred times but most of the time we are traveling way to fast to notice the set of stairs on the left side between the tubes.)

 

 

!!!Sorry Quick correction (missed the edit time frame). For the Stink Pit the stairs are actually right beside the end of the second tube. Once you go through the second tube, hop of your board turn around and it will be on your right now since you are facing up the mountain. Or just jump off your board as soon as you come to the construction zone.

 

Sorry again for the semi-false info in the first post.

 

 

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Hehe. Jeg har vel runda 3 timer snart tipper jeg. Sitter og ser på en kompis spille nå.

 

En kul ting jeg fant ut med spotene er at man kan se andre xboxlive venner sin high score og prøve å slå den!

 

Hvis dere har lyst så kan dere legge meg til så vi får flere å konkurrere mot!

 

Gamertagen min er Elektroman.( xbox 360 altså ikke ps3.)

Lenke til kommentar
Er det flere ting man får sjekka med sine friends? Noen måte og se hvem som er den beste totalt eller lignende?

Ja, hvis du går inn i online-menyen (trykker på Back mens du spiller) så kan du få opp friendslista di i spillet - der er det noe som heter "skate-card" eller noe sånt som viser hva man har vunnet av online-konkurranser og sånt.

Lenke til kommentar
La deg til nå. Har forresten tatt et par av iBrick's spots.

 

Yay, nummer 3 i Norge mtp. gamerpoints i Skate 2 ^^ Har ikke Xbox Live Gold heller :p Har riktignok spilt drøyt mye siden det kom ut, 24 timer.. Spilte til halv 9 i natt :p Hadde Skate 2 LAN her :D

Øl, Metallica og Skate. A man of my kind. :D

 

Hehe, vet ikke om det er helt oppdatert da, har tatt alle spotsa nå, men jeg har mye problemer med å logge inn til EA Nation, både på Xboxen, Skate.reel og EA.com.. Sto noe om at hvis man hadde en "old account" kunne man få problemer, og at man kunne oppgradere, men når jeg prøver å oppgradere så kommer jeg til en side som viser en eller annen feil.. EA sidene er jo møkk alt i hop..

 

Yeah, har lagt merke til at du liker de samme tingene og spillene som jeg gjør :p

 

Forresten, noen som har noen tips for å ta Koston og Carrol i Game of Skate? :) Sliter hardt med den.. :\

EDIT: Trenger ikke svare på den siste der, hadde ikke lest det som var skrevet litt tilbake i tråden her :p

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...