Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GameStop her i byen hadde det for seg at det kun var PS3 versjonen som hadde release idag, Xbox imorgen. Sa det hørtes dumt ut og at jeg var ganske sikker på at det var idag for Xbox og, men de fikk ikke lov til å selge det før imorgen :thumbdown:

Opplevde akkurat det samme på Elkjøp og Expert. For noe DRIT! Nå må jeg vente enda en dag, og jeg som hadde gleda meg så mye. Argh!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Må slutte å sutre fordi jeg ikke har spillet, men nå er det enda lenger til jeg får spillet.. Kebab er pengeslukende måltid(er), men er ganske sikker på at jeg kan kjøpe det på mandagen.

 

Til dere som har det; er byen kul å skate i? Fine parker og sånne ting? Og hva med historien?

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt Skate 2 hos Absolutt Spill i Kongsberg (butikken) 549,-

 

Lurte på en ting, for de som har spilt litt.

Jeg kom til den første Pro-greia. Der jeg skal kjøre ned, hoppe på det Big-Air håppet. Oppdraget går ut på at jeg skal skate mot en Pro, der den som får mest poeng, før èn kommer til mål, vinner. Men vær gang jeg er ferdig, begynner den på nytt, selv om jeg vant. Noen som vet hva jeg må gjøre, evt. noe annet?

Lenke til kommentar

No har eg vært på elkjøp å kjøpt d. Gjett prisen då... 599!

FORBANNA AMATØRKJERRING! :realmad:

Eg kom bort med spillet og sa at på elkjøp.no står det at det koster 449 kr og det står ingen ting om at d e internettpris så sier hun at det står ikke internettpris på alt og at hvis du kjøper det der så blir d hundre kroner i frakt som gjør d nesten like dyrt. KA FAEN E D SOM FEILER HUN?!?! Hun diktet jo faen opp alt. Kunne eg ikke bare fått snakket med sjefen?! Faen så irritert eg blir :realmad:

 

Edit: Kan noen si noe som hjelper så eg slipper å være så sur mens eg begynner på dette suverene spillet (utifra d eg har lest og sett) :p

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar

Haha. Sitter med det i hånda nu, faen hvor glad jeg er. Synd jeg har engelsk prøve i morra!!

De skulle ikke begynne å selge de før i morgen sa de, men siden mange andre butikker hadde begynt så startet de idag. Jeg kjøpte mitt for 450kr. I BUTIKK altså. Elkjop @ Jessheim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...