Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Eg har spelt verken Skate 1 eller 2, har 5 andre X360-spel i hylla eg ikkje har byrja på ein gang, så det kan ta litt tid.

 

Men eg synest det er litt tidleg å måle og dømme eit spel opp mot eit anna. Skate 1 har vore på markedet lenge, ein blir fort vandt til eit spel, når det kjem noko nytt blir det litt merkeleg og ein kan få inntrykk av at det er dårlegare.

 

Vent i det minste nokre dagar eller veker før dykk dømmer spelet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Har ikke spilt skate 1, og fy f**n hvor vanskelig styringen er på skate! Haha, tryner konstant og får ikke til noen triks. Håper jeg bli bedre

 

Ikke gi opp. Ikke gi opp. Ikke gi opp.

 

Når du får til systemet, da er det et av det beste spillet du kan få tak i.

Lenke til kommentar
hva syns ps3 folka om frameraten i ps3 versonen?? Fortsatt like ille som 1ern?

 

Har spilt 5-6 timer i dag og har ALDRI merket noe til det. Går sykt smooth hele tiden. Eneste er at det har hengt seg opp en gang. Må også nevne hvor mye bedre jeg synes toer'n er enn ener'n. Rett og slett helt rått!

 

Konklusjonen er: Toern er langt bedre enn ener'n. Frameraten, alt du kan gjøre i careermode osv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hvor i butikken (Elkjøp) henter man eventuelt spill som er bestilte via nett?

 

Tror du må gå frem til disken og si at du har forhåndsbestilt, og evt oppgi en kode(..?)

Lenke til kommentar

Spilt for mye Skate 2 i dag :( Begynner å irritere meg grenseløst over det! Er sykt mye framedrops, og stygge bugs(feks når man skal ta en grind på en rail kan det bli helt fucka og stygt), og nå den siste halvtimen har jeg holdt på med ene filmsnuttet, med 360 fliptrick, 540 tweak og 720 hvasomhelst, OMG! Har landa alt samlet i et hopp et par ganger, men neida, blir ikke regnet som 720 nei.. Total frustrasjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...