Gå til innhold

Test - Hvem har høyest IQ på Forumet?


Lawliet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
97, er med andre ord helt normal. Liker meg fint der jeg ;)

Angående det å være "normal".. Noen ganger (eller for å være ærlig: ofte) ønsker jeg at jeg hadde hatt f.eks. 85 i IQ..

 

For da kunne jeg ha levd et enkelt og ukomplisert liv der jeg ikke hadde hatt peiling på, og ej eller hjernekraften til å bry meg med så mye.

 

- Jeg hadde da klart å slå meg til ro slik som alle andre på min alder gjør.

- Jeg hadde da trodd på alt som ble fortalt av andre folk/i media/myndigheter/o.s.v uten å være kritisk.

- Jeg kunne da vært kristen med sterk tro på Gud og fått mye ekstra håp og glede i livet.

 

Et normalt liv uten fremmedfølelse, depresjoner og identitetskriser hadde virkelig vært noe.. *sukk*.

 

 

Jeg måtte selvsagt være smart nok til å klare å få et fagbrev, og holde på en enkel jobb, men der går jaggu grensen..

Endret av scumbag
Lenke til kommentar
97, er med andre ord helt normal. Liker meg fint der jeg ;)

Angående det å være "normal".. Noen ganger (eller for å være ærlig: ofte) ønsker jeg at jeg hadde hatt f.eks. 85 i IQ..

 

For da kunne jeg ha levd et enkelt og ukomplisert liv der jeg ikke hadde hatt peiling på, og ej eller hjernekraften til å bry meg med så mye.

 

- Jeg hadde da klart å slå meg til ro slik som alle andre på min alder gjør.

- Jeg hadde da trodd på alt som ble fortalt av andre folk/i media/myndigheter/o.s.v uten å være kritisk.

- Jeg kunne da vært kristen med sterk tro på Gud og fått mye ekstra håp og glede i livet.

 

Et normalt liv uten fremmedfølelse, depresjoner og identitetskriser hadde virkelig vært noe.. *sukk*.

 

 

Jeg måtte selvsagt være smart nok til å klare å få et fagbrev, og holde på en enkel jobb, men der går jaggu grensen..

 

Er så utrolig enig :D

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
97, er med andre ord helt normal. Liker meg fint der jeg ;)

Angående det å være "normal".. Noen ganger (eller for å være ærlig: ofte) ønsker jeg at jeg hadde hatt f.eks. 85 i IQ..

 

For da kunne jeg ha levd et enkelt og ukomplisert liv der jeg ikke hadde hatt peiling på, og ej eller hjernekraften til å bry meg med så mye.

 

- Jeg hadde da klart å slå meg til ro slik som alle andre på min alder gjør.

- Jeg hadde da trodd på alt som ble fortalt av andre folk/i media/myndigheter/o.s.v uten å være kritisk.

- Jeg kunne da vært kristen med sterk tro på Gud og fått mye ekstra håp og glede i livet.

 

Et normalt liv uten fremmedfølelse, depresjoner og identitetskriser hadde virkelig vært noe.. *sukk*.

 

 

Jeg måtte selvsagt være smart nok til å klare å få et fagbrev, og holde på en enkel jobb, men der går jaggu grensen..

 

Det er ikke en automatikk i det å ha høy IQ, og det å ha en forståelse for samfunnet rundt seg, bare så det er sagt.

Og hvis du var seriøs på dette dette med fremmedfølelse og depresjoner er det utrolig arrogant og tro at du er så fantastisk spesiell at du ikke har de samme følelsene og reaksjonene som andre mennesker med lavere IQ. Men så klart, det begrenser seg for hvor mye livserfaring og selvinnsikt en tenåring kan ha.

Endret av thrice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...