Gå til innhold

Test - Hvem har høyest IQ på Forumet?


Lawliet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har faktisk litt lyst og fine ut IQ-en "på skikkelig". har tatt flere tester og som oftest havnet på 120 +/- 5, men jeg sliter med å finne gode IQ-tester som støtter alderen. den jeg er stoltets over er den som gikk på NRK, for norn år siden, fikk 120 når jeg var registrert som 18, og var bare 14 :)

 

nå er det begrenset hvor stolt man kan bli av en IQ-test på nett, det er jo bare en indikator som oftest laget for underholdning/tidsfordriv. (man er skjelden i toppform når man tar en IQ-test :p)

Lenke til kommentar
har faktisk litt lyst og fine ut IQ-en "på skikkelig".

 

Koster vell rundt 250kr å ta en hos MENSA. Vi kjører tester rundt om i landet hos de forskjellige lokallagene hver andre eller tredje måned. De 250kr inkluderer testen, en fancy mensa blyant (den du tar testen med!) og vurdering av testen hos en av Mensa's psykologer.

 

Er bare å sjekke ut http://www.mensa.no/ for å se om det er noen plasser nært deg du kan ta en test:)

Lenke til kommentar

Jeg fikk 131 nå fordi jeg høvlet gjennom ganske fort for å få et bevis. Men, første gangen var det 133 (dette var i sommer en gang).

311728.jpeg

 

Jeg har ment på å få tatt en kontrollert test en stund, men det blir det ca en tusenlapp for. Så da får jeg heller vente til jeg flytter nærmere en av storbyene..

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...