Gå til innhold

Test - Hvem har høyest IQ på Forumet?


Lawliet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

135 på meg, dvs 99 percentil. Det er det høyeste man kan få på MENSA sine tester.

Er årntli test med psykologevaluering av resultatet utført av Mensa Norge. Tror dere meg eller må jeg scanne diplomet? xD

 

Skal dere ha score over 135 så må dere teste hos andre, evt be spesielt om tester som er beregnet for høyere IQ måling. Disse er mye mer omfattende, og tar gjerne flere timer å gjenomføre (du har stort sett så lang tid du vil)

Mensa sine er 40 spørsmål på 20 min eller noe slikt.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
110, 74.8 percentile. Selvom jeg ikke orka å tenke så nøye på alle :p (hadde 8 min igjen da jeg var ferdig)

 

 

Hadde akkuratt samme som deg og jeg hadde 15 min igjen :D

 

Jeg hoppa over de 10 siste spørsmålan ;)

 

Nå ble jeg stolt :D

 

EDIT: pluss at jeg er laaangt under 18 :p

Endret av arcticcat
Lenke til kommentar

Din IQ ligger nedenfor området testen er beregnet på. Vi regner med å utvide dette området så snart vi har samlet mer data. Husk at det er lurt å trene på å ta slike tester - det finnes mange å velge mellom og du finner en del av dem på forumet vårt.

 

Trykte bare på den nederste i midten, til mitt forsvar. dx

:(

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Får ikke målt den riktige IQ'en over noen spørsmål via internett. Skal du ta en skikkelig IQ test, gjør det via psykolog e.l, de gir et korrekt svar.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Får ikke målt den riktige IQ'en over noen spørsmål via internett. Skal du ta en skikkelig IQ test, gjør det via psykolog e.l, de gir et korrekt svar.

Det er korrekt, men slike tester fungerer fint til å få pekepinne på hvor man ligger.

 

Zepticon@

 

Hehe, jeg ante meg at testen ikke gikk så mye lenger enn 130 mtp oppgavene, men vi får vel se hvor mange som klarer full pott da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...