Gå til innhold

Det skjer ting - Ludomobil


Anbefalte innlegg

Synes det er trist å se at en tilsynelatende seriøs person som Idar Vollvik lanserer noe så useriøst som dette... Ingen kontaktinfo? Ingen info om selskapet? Ingen info om hvilken nettleverandør de har? Ingen info om hvor lang tid det tar? Ingen avtalevilkår?

For min del lukter det halvveis jobb lang vei, noe navnet forøvrig også indikerer.. Er det lovlig å ta bestillinger på et slikt produkt?? Et siste krampetak før mannen er personlig konkurs?

http://www.hegnar.no/okonomi/article350534.ece

"Vi håper å utvide til også å lage klær og sko" ??? Ludo-sko?

Mulig jeg er negativ nå :) men det mangler ekstremt mye på troverdigheten til selskapet allerede ved å opptre på den måten de gjør med sin nettside.

 

Idar: Hold deg til sko og klær, kanskje motekongevennene dine kan hjelpe deg der !

 

 

 

Dagen er ennå ikke over, er jo mulig siden vil bli endret i løpet av dagen nå. Var vel i dag det skulle starte for fullt, så regner med at Vollvik endrer siden litt.

 

Stemmer det at den offisielle lanseringen skulle være i dag. Ludomobil har som mål å levere ett enkelt og billig mobil abonnement med mulighet for masse tillegs tjenester som mobiltbredbånd osv.

 

Sist jeg hørte i fra mine "venner" i bransjen så kommer Ludomobil til å bruke Telenor sitt nett.

 

-Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://mobilen.no/wip4/feilkast_ludomobil/d.epl?id=34956

 

"Kilder med kjennskap til saken kan imidlertid opplyse om at nettsiden som i skrivende stund er publisert, kun er en testside og at den aldri skulle vært lagt ut."

 

"Post- og teletilsynet (PT) ser alvorlig på saken, og hevder at de ikke har opplevd lignende. Ludo er nemlig ikke registrert hos PT, noe som er påkrevd for å selge mobilabonnement til forbrukere i Norge."

Lenke til kommentar

Nå har de fjernet bestillingsmuligheten:

 

LUDO mobil vil snart være operativt på det norske markedet. Allerede nå kan du se ett av våre abonnement her på websiden. Bestillingsside vil bli åpnet når vi har fullført noen nødvendige tester for å sikre alle ledd i bestillingskjeden.

 

LUDO mobil ønsker dere alle GOD JUL!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-376f9
Uansett hva som skjer med vollvik så har jeg liten tro på at Ludo noensinne kommer til å matche suksessen til chess. De har alltid for mange konkurrenter å sloss mot.

Eing. Og dessuten er Tele2 rimelig agressive for tiden. Tipper de matcher Ludo, uansett hva Ludo måtte komme opp med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...