Gå til innhold

Det skjer ting - Ludomobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kjenner til reglementet rundt salg av mobiltjenester som dette?

 

Har de lov til å kunne etablere et salg/kjøp via en side som ikke inneholder f.eks. organisasjonsnummer, vilkår, eller noe annet enn pris på enkelte av deres tjenester?

 

 

Vell ja det er det faktisk, men dem er pliktig til å gi deg den informasjonen når du motar bestilings bekreftelse/informasjonen din.

 

Jeg vil minne på at dette er chess grundern sitt nye mobilselskap og jeg ser ikke noe grunn til å ikke velge ludo.

Lenke til kommentar
Ja? 3 øre billigere enn Chess Easy, og det er en etablert og kjent operatør. MMS er langt billigere hos Chess, mens data koster 1 kr mer per megabyte.

 

Ingen månedspris eller minsteforbruk så bedre enn Chess Easy på det viset.

Altså, hvis du skal bruke mindre enn 99 kr i måneden er i hvert fall tre øre per sms eller minutt ganske unødvendig sparing :)

Lenke til kommentar
Altså, hvis du skal bruke mindre enn 99 kr i måneden er i hvert fall tre øre per sms eller minutt ganske unødvendig sparing :)

 

Det er billigere på ringepris og ingen månedspris, så får det være opp til dem som vurderer det om det blir billigere eller ei for dem. Kan være fint for et nummer to abonnement som skal brukes sjelden, da er det ikke noe greit med 99 kr mnd i minstefakturering!

Lenke til kommentar

Ja. Champion er jo et alternativ for de som ikke ønsker minimumsfakturering, men fortsatt ønsker lave lave priser og en seriøs operatør.

 

Det eneste som er litt kjipt er oppstartsavgiften på 89 øre. Men du kan starte 200 samtaler før du merker noe til dette, da du slipper Ludos innmeldingsavgift på 99 kr.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Synes det er trist å se at en tilsynelatende seriøs person som Idar Vollvik lanserer noe så useriøst som dette... Ingen kontaktinfo? Ingen info om selskapet? Ingen info om hvilken nettleverandør de har? Ingen info om hvor lang tid det tar? Ingen avtalevilkår?

For min del lukter det halvveis jobb lang vei, noe navnet forøvrig også indikerer.. Er det lovlig å ta bestillinger på et slikt produkt?? Et siste krampetak før mannen er personlig konkurs?

http://www.hegnar.no/okonomi/article350534.ece

"Vi håper å utvide til også å lage klær og sko" ??? Ludo-sko?

Mulig jeg er negativ nå :) men det mangler ekstremt mye på troverdigheten til selskapet allerede ved å opptre på den måten de gjør med sin nettside.

 

Idar: Hold deg til sko og klær, kanskje motekongevennene dine kan hjelpe deg der !

Lenke til kommentar
Synes det er trist å se at en tilsynelatende seriøs person som Idar Vollvik lanserer noe så useriøst som dette... Ingen kontaktinfo? Ingen info om selskapet? Ingen info om hvilken nettleverandør de har? Ingen info om hvor lang tid det tar? Ingen avtalevilkår?

For min del lukter det halvveis jobb lang vei, noe navnet forøvrig også indikerer.. Er det lovlig å ta bestillinger på et slikt produkt?? Et siste krampetak før mannen er personlig konkurs?

http://www.hegnar.no/okonomi/article350534.ece

"Vi håper å utvide til også å lage klær og sko" ??? Ludo-sko?

Mulig jeg er negativ nå :) men det mangler ekstremt mye på troverdigheten til selskapet allerede ved å opptre på den måten de gjør med sin nettside.

 

Idar: Hold deg til sko og klær, kanskje motekongevennene dine kan hjelpe deg der !

 

 

 

Dagen er ennå ikke over, er jo mulig siden vil bli endret i løpet av dagen nå. Var vel i dag det skulle starte for fullt, så regner med at Vollvik endrer siden litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...