Gå til innhold

Noen som ikke spiller CoD4 mere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke gjør det som kan være så snill og gi meg cdkeyen? :) Jeg har mistet den :( Og har så lyst å spille online :(

Mvh - Jmk93

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kjøp deg ny ein, er drit billigt...

Komme på eit forum og tigge om CD-keys er fy fy.

Endret av Ganam
Skrevet

Å gu, hvor mange greier har du spurt etter nå?

De jeg har sett er Call of Duty 4 og et eller annet forum greie cheathappens?

Hvis du ikke har råd til spill så blir det nedprioritert. altså du trenger dem egentlig ikke...

ojojoj

Skrevet
Å gu, hvor mange greier har du spurt etter nå?

De jeg har sett er Call of Duty 4 og et eller annet forum greie cheathappens?

Hvis du ikke har råd til spill så blir det nedprioritert. altså du trenger dem egentlig ikke...

ojojoj

Det er jo lov og spørre :p

Skrevet
Ikke for å være frekk men syns det virker mer som tigging.....

Neida jeg bare spør folk om en tjeneste :p Jeg skrev jo de som ikke spiller det mere :p

Skrevet
Kan ikke si at jeg spiller dette spillet noe særlig nå lenger, men gidder ikke gi bort CD-keyen likevel.

Kom igjenn da :(

Skrevet
Jeg spiller ikke noe særlig heller. MEn jeg liker ikke tigging så du får den ikke.

Jeg tigger ikke! :( Jeg bare spør om en vennlig tjeneste :)

Skrevet
Kan ikke si at jeg spiller dette spillet noe særlig nå lenger, men gidder ikke gi bort CD-keyen likevel.

Kom igjenn da :(

Høres ut som tigging for meg.

Jeg spiller ikke noe særlig heller. MEn jeg liker ikke tigging så du får den ikke.

Jeg tigger ikke! :( Jeg bare spør om en vennlig tjeneste :)

Fail?

Skrevet

Tviler sterkt på at det er noen her som vil gi vekk CDkeyen uansett om de spiller spillet eller ikke (såklart gir de det ikke vekk hvis de spiller det). Kjøp heller spillet på nytt :thumbup:

Skrevet
Tviler sterkt på at det er noen her som vil gi vekk CDkeyen uansett om de spiller spillet eller ikke (såklart gir de det ikke vekk hvis de spiller det). Kjøp heller spillet på nytt :thumbup:

hehe men først må jeg få meg penger :p Savner og spille med clanen min :(

Skrevet
Menmen... :( Jeg er fattig :(

Ikke er det lov å spørre her på forumet, og med din maskinvare er du ikke mye fattig..;)

Hehe de pengene vart brukt av de pengene fra konfirmasjonen som plutselig ble borte vekk :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...