Gå til innhold

Test: Samsung I8510 Innov8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei tusen takk. god jul ! jeg fikk innov8 skjønner du. det var det eneste jeg ønsket meg i år. er så vanskelig å sitte å se på at den lader seg :p

Skrevet

hhehe. men du, vet du om man kan bruke den imens den lader seg bare man ikke trekker ut ledningen? fingrene mine greier ikke holde seg unna

Skrevet

tusen takk. du reddet kvelden min :love: igjen, god jul. nå setter jeg meg og driver med den resten av natten. snakkes!

Skrevet

Hei er det flere som mangler Vidrekoblings menyen.. har lest i bruksanvisninga, men der den menyen skal være er den ikke!! Innsillinger-innstillinger-telefon- og der skal menyen være men den er borte har kun Anrop og Nettverk meny der!

Skrevet

noen som vet hvordan man kan rast få fram den menyen med programmer som kjører. istedet for å måtte gå inn på meny - valg - vis åpne programmer. pleier ikke smarthphoner ha en egen knapp for det? eller går det an å sette det på i innstillinger eller noe?

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er på mobilen din, men på min n82 som i bunn og grunn kjører samme operativsystemet er det bare å holde menyknappen inne i et par sekunder så får du lista opp

Skrevet

Sweet d funka og holde inne meny knappen

Hei er det flere som mangler Vidrekoblings menyen.. har lest i bruksanvisninga, men der den menyen skal være er den ikke!! Innsillinger-innstillinger-telefon- og der skal menyen være men den er borte har kun Anrop og Nettverk meny der!

Skrevet
Er det "vanlig" GPS-mottaker i denne, eller er det kun a-GPS?

A-GPS er et tillegg til "vanlig" GPS, som forbedrer funksjonaliteten. Så svaret er: ja, det er en vanlig GPS-mottaker i enhver telefon som bruker A-GPS.

Skrevet (endret)

Fikk mobilen idag, men det er en ting jeg lurer på. Oppe i høyre hjørne blinker det konstant et lite brev (Akkurat som meldinglogoen), noen som kan forklare hvorfor det står der og blinker?

Endret av IMG_123
Skrevet

har samme problemet selv. si ifra hvis du finner det ut :)

Skrevet (endret)

Denne har jeg virkelig lyst til å kjøpe, men det hadde vært fint om flere deler sine erfaringer om batterilevetid her. Det har vært mye diskusjon om batterilevetiden, men få som har skrevet sine erfaringer. Hvordan gikk det med den som ble levert tilbake pga. dårlig batteri?

Endret av Franco
  • Opprett ny...