Gå til innhold

Test: Samsung I8510 Innov8


Anbefalte innlegg

Joda nå er klokken 19:00 på kvelden og telefonen har vært på nesten et døgn etter jeg ladet den fullt.

 

I løpet av dagen i dag har jeg brukt telefonen til ca 5 samtaler, en del meldinger og en del maillesing. Tok et bilde med kameraet. Har roadsync som også kjører i bakgrunnen.

 

Batteriindikatoren har bare gått ned en prikk. Men jeg har også slått av den Screencapture prosessen noen har snakket om.

 

Det viktigste tror jeg er å gjøre noen full charge cycles så blir batteritiden bedre! Ikke sikkert han jeg kjøpte telefonen av har giddet å gjøre dette.

 

Får bare håpe det holder seg slik, så langt er jeg kjempefornøyd! For en telefon! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Har funnet ut noe med min Innov8 / i8510..

 

Jeg hadde prøblemet med dårlig batteritid, (ca 24 timer) men etter å ha testet desse tingene litt så har jeg komt fram til at jeg vet hva feilen / problemet er..

 

Om du bruker en uorginal bakrunn, skjermsparer, ringetone enn det som ligger på telefonen (uansett om det er 16Gb delen, eller sys HDD) så VIL dette redusere batteritiden frå 5-6 dager til 24 timer. Det har vertfall skjedd med meg.

Det du kan gjøre for å teste dette er å gå i Instillinger og sette "Fabrikksinstillinger" koden der er "00000000" då vil alt resette seg (du mister bare instillinger, meldinger, kontakter og sant blir liggende) , du kan etter det skru ned lysstyrken på skjermen litt, og sette det du vil av ORGINALE ringetoner / bakgrunner.. Dette FUNKER!

 

. Ja, jeg vet at å bruke orginale ringetone ikke er det kjekkeste, men.. Av min vurdering så vil jeg heller ha det enn å ha en telefon som ladder seg ut på 24 timer...

 

Hope this helps! =)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

For min del nesten bare pluss. Som noen nevner; at det ikke er trykksjerm er et stort pluss!

 

Skal jeg være skikkelig pirkete vil jeg kanskje klage på at den har litt lett for å få hvite riper og hakk enn andre samsungtelefoner. I mine øyne er samsung desing, men dette falmer litt når telefonen ser slitt ut etter noen måneder med

hverdagsbruk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...