Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

FragFX og G25 gir begge fordeler. Det er ikke verre enn at man kun aksepterer folk med samme konsoll kontroller i multiplayer. Forøvrig burde alle spill på PS3 akseptere vanlig mus og tastatur siden de lett tilkobles via bluetooth eller USB. Dette hadde ikke krevd mye ekstra programmering å få til.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere som har bestilt fra Lefdal, kommer det en bekreftelsemail på at det er sendt? Bestilte der i går etter den triste beskjeden fra absoluttspill.

Har ikke fått noe mail på at det er sendt enda og vil ha Killzone2 i morgen!

 

Da jeg bestilte fikk jeg en ordrebekreftelse. I går fikk jeg tilsendt en Kvittering på mail. Regner med det er en bekreftelse på at spillet er sendt.

Lenke til kommentar

Vi har fått 3 eksemplarer i butikken vår nå, så da kommer det dilemmaet om jeg skal kjøpe den nå for 600 kroner, eller vente helt til imorgen for 400 kroner. Vanskelig valg indeed.

 

Tror det er best for meg å kjøpe det nå, fordi da er jeg sikra spilling når jeg kommer hjem. Har skikkelig fucka døgnrytme, så om jeg hadde kjøpte det imorgen, så hadde jeg ikke lagt meg ikveld, og bare dratt på butikken når dem åpner, med saken er det at da hadde jeg lagt meg når jeg hadde kommet hjem, og da måtte jeg vente enna noen timer.

Lenke til kommentar
Men allerede før spill nummer to er lansert, kan den nederlandske utvikleren Guerilla fortelle at de er i gang med spill nummer tre i serien, melder det nederlanske bladet Power Unlimited ifølge ps3center.net.

Guerilla skal ha et team som utelukkende jobber med «Killzone 3», noe de har vært i gang med en stund. Et annet team jobber på en oppfølger til PSP-spillet «Killzone: Liberation», som ifølge bladet skal slippes neste år.

 

Det sies ikke noe om hva det tredje eksisterende teamet jobber på. Men ps3center.net spekulerer i at det er trygt å anta at de jobber med de nedlastbare episodene som skal komme til «Killzone 2».

http://www.dagbladet.no/2009/02/24/kultur/...llzone/5016840/

 

Nice, ser ut som de har planer om å gi ut episoder til KZ2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...