Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

archon: Presentasjon, historie, gameplay og kombinasjon av sjanger er element ein kan trekkje fram. Spel som står igjen i historia som inspirasjon og ideal for utvikling av framdtige spel har truleg eit kvart ekstraordinært med seg.

 

Joda, men selv om nye FPS spill ville gjort alt dette bra, ville det forstatt vært en følelse hos mange at man har sett det før.

Det er alltid kjekt å være de første på ting og dermed stå som den ultimate utgaven, men det skyldes vel like mye nostalgi.

Jeg tviler vel på at så mange FPS som kommer ut i dag er i en situasjon der de vil stå igjen som inspirasjon og ideal på samme måte, rett og slett fordi det ikke er mulig å ikke ha med ting som er gjort bra før også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel korrekt at man ser figuren bakfra og ikke geværet slik sett ja, dog synes jeg spillet oppfører seg meget som et FPS selv om viewangle teknisk sett ikke er et FPS. Det blir som at FO3 kan spilles som et FPS, selv om det er et RPG.

Nei, det blir ikke det samme, fordi Fallout 3 kan man vel spille i førsteperson?

 

Du kaller ikke et racingspill et RPG hvis man har mulighet til å gå bort til bilen i tredjeperson.

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til kverrulering, poenget var grafikken og ikke at jeg har påstått at det var et FPS men klassifisert det som at mange kunne oppfattet det som et "Ordinært FPS" uten å se detaljene i grafikken og animasjonene :). Det at man kan zoome karakteren inn i førsteperson eller ikke er så liten forskjell på hva som ellers foregår i et FPS som KZ2, SoCom osv. vs. MGS4.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...